- angajatorul vrea sa prevada in ROF si faptul ca:
- "Contabilul sef al unitatii organizeaza si raspunde
de efectuarea inventarierilor periodice ale patrimoniului institutiei".
Or, potrivit OMFP Nr. 2861 din 9 octombrie 2009
pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii
elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii,
"ART. 2 - Raspunderea pentru buna organizare a lucrarilor de inventariere, potrivit prevederilor Legii nr. 82/1991, republicata, si în conformitate cu
reglementarile contabile aplicabile,
revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane
care are obligatia gestionarii entitatii."
Se poate spune ca angajatorul vrea sa ii dea in plus niste atributii ?
- nu ar exista o contradictie intre cele 2 prevederi ?
- o asemenea prevedere in ROF nu ar fi contrara legii ?
- acest lucru inseamna ca:
un contabil sef nu are obligatia gestionarii entitatii
decat daca acest lucru este trecut in Fisa postului
sau daca se va emite o Decizie in acest sens ?