avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 626 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Beneficiez de CCC daca nu mi s-a platit contributia la ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Beneficiez de CCC daca nu mi s-a platit contributia la sanatate?

buna ziua!! sunt angajata unei firme din ianuarie 2013 si nu am asigurarea de sanatate platita. Sunt insarcinata in luna a 7a si sunt concediu medical... daca nu am darile platite pot beneficia de concediu de crestere a copilului?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:31, 8 August 2014
1. Plata contributiilor la pensie, sanatate si somaj nu este o conditie pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).

2. Asadar veti beneficia de CCC si indemnizatia aferenta chiar daca nu s-a platit contributia la sanatate.
daca nu sunt casatorita cu tatal copilului , iar copilul este trecut pe numele tatalui, mai beneficiez de CCC???
1. Beneficiati de CCC chia daca nu sunteti casatorita cu tatal copilului.

2. In aceasta situatie Primaria va cere ca la dosar sa aveti rezultatul unei anchete sociale efectuata de Directia pentru Protectia Copilului.
dosarul pt ccc trebuie depus imediat in urmatoarea zi dupa terminarea concediului prenatal, adica in a 43-a zi??
1. Trebuie depus in termen de 60 de zile lucratoare de la data terminarii concediului de maternitate.

2. Daca depuneti actele mai tarziu primiti indemnizatie de la data depunerii actelor.
Ultima modificare: Vineri, 8 August 2014
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane

Alte discuții în legătură

Concediu crestere copil dan0007 dan0007 Buna ziua, Am o serie de intrebari referitoare la modul in care se poate imparti concediul de crestere a copilului intre parinti. -In cazul in care ... (vezi toată discuția)