Aveti idee daca o autorizatie in baza careia un ofertant isi desfasoara activitatea (ofertata) trebuie sa fie valabila, ulterior depunerii ofertei, pana la momentul semnarii contractului?
In speta, un ofertant a participat la o procedura de licitatie, iar autorizatia sa i-a expirat ulterior depunerii si analizei conditiilor de calificare, insa inainte de declararea castigatoare a ofertei acestuia.
Sunt interesat sa formulez o contestatie la CNSC si am rugamintea sa imi spuneti daca pot folosi acest argument. Stiti cumva care ar fi temeiul legal din OUG 34/2006, sau HG 925/2006?
Sa inteleg ca autorizatia dumneavoastra era valabila la momentul depunerii ofertei.
Sunteti sigur ca AC nu v-a trimis pe clarificari sa ii transmiteti autorizatia reinnoita? Au mai fost cazuri cand s-au ratacit faxuri, etc.
Daca nu vi s-a solicitat pe clarificari si ati fost descalificat automat, depuneti contestatie, veti castiga.