Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna seara!
Societatea noastra administreaza terenuri in baza unui contract de concesiune, terenuri proprietatea statului. Am incheiat un contract pt folosinta unei suprafete de teren cu firma A pe care aceasta si- a amplasat un chiosc demontabil cumparat de asemenea de la o alta persoana juridica. Administratorul firmei A solicita incetarea conventiei dintre noi si firma A, pe motiv ca, aceasta din urma nu mai desfasoara activitate, solicitand in acelasi timp incheierea unei conventii pe o alta firma B, pt suprafata de teren pe care este amplasat chioscul, aceasta din urma avand acelasi administrator cu firma A.
Ce acte ar trebui sa depuna firma B pt a-si dovedi drepturile asupra chioscului, in vederea intocmirii conventiei cu noi pt folosinta terenului?
Un contract de vanzare-cumparare a chioscului nu s-a facut intre aceste 2 firme, fiind acelasi administrator, iar un contract de comodat intre firma A(care si-a incetat activitatea) si firma B, ma gandesc ca nu se poate face?
multumesc