avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 458 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... plata salariu si CO neefectuat la concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

plata salariu si CO neefectuat la concediere

Sunt vanzator-gestionar.
Am primit preaviz pe data de 17 iunie si azi ar fi trebuit sa primesc decizia de concediere, pe care angajatorul meu nu o considera necesara si mi-a spus ca mi-o da maine , dar cu data de azi. Mi-a spus ca de maine nu mai lucrez ca pot sa stau acasa. E ok sa faca asa?
L-am instiintat de acum 3 zile ca trebuie sa imi dea azi decizia si i-am facut si calculul sumelor pe care trebuie sa le primesc pentru CO neefectuat si zilele lucrate in iulie.
El mi-a zis ca imi da jumatate din bani pe 15 august si restul prin septembrie. E ok sa faca asa? Nu ar fi trebuit sa-mi dea azi decizia si toti banii, fiind azi zi de salariu?
In cazul in care merg la ITM si il denunt si pentru ore suplimentare platite la negru primesc si eu amenda? As avea multe de spus acolo.
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:59, 17 Septembrie 2014
Buna seara,

depuneti la ei cu numar de inregistrare sau trimiteti-le scrisoare cu continut deschis prin care solicitati sa va plateasca toate drepturile salariale cuvenite inclusiv zilele de concediu neefectuate.
daca puteti sa dovediti acele ore suplimentare a caror plata nu poate fi dovedita, puteti sa le solicitati plata tuturor orelor suplimentare.
apoi mergeti la Camera de Munca si depuneti o sesizare prin care solictati totodata sa va sprijine in recuperarea drepturilor salariale cuvenite.

decizia de concediere poate fi atacata in instanta, daca considerati ca s-a facut un abuz. nu se percep taxa judecatoresti...... asta ar fi un subiect ce poate fi mai prezentat de un avocat

de astfel de angajatori exploatatori, nu trebuie sa va fie mila.

succes