Buna ziua,
Sunt unul dintre administratorii unei societati comerciale.
Intrebarea mea :
Unde trebuie sa ma prezint si cu ce acte pt:
CERTIFICAT ATESTARE FISCALA - TAXE SI IMPOZITE LOCALE?
Multumesc anticipat!
Pentru eliberarea certificatului de atestare fiscala aveti nevoie de urmatoarele:
- copie cui;
- declaratie pe proprie raspundere ca societatea nu detine bunuri impozabile pe raza sectororului respectiv;
- cerere tip'
- timbru fiscal de 2 lei;
- imputernicire delegat (chiar daca sunteti asociat/administartor);
- copie CI delegat;
- contract inchiriere/comodat etc. pentru spatiul cu destinatie de sediu social/punct de lucru;
- balanta societatii;
- declaratie ca nu s-au facut amenajari sau modernizari spatiului cu destinatie de sediu social/punct de lucru.
Certificatul fiscal pentru taxe și impozite locale este emis de primăria pe raza căreia aveți sediul. La ghișeul pentru impozite și taxe vă prezentați cu ștampila....dar în prealabil verificați să aveți achitate toate taxele.