avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1113 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... fisa postului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

fisa postului

buna seara! sunt asistent medical si astazi seful meu mi a spus ca soferul va pleca in concediu iar eu voi conduce masina de servici si mi voi exercita si sarcinile de asistent medical in acelasi timp,intrucat noi efectuam munca de teren,noi suntem 3 asistenti care avem aceeasi incadrare, facem aceeasi munca dar doar la mine in fisa postului e trecut sa conduc masina de servici.fisa postului e semnata de mine dar la vremea respectiva am crezut ca si celelalte fise sunt la fel,(asa mi a spus seful la semnarea fisei)va rog spuneti mi cat este de legal.multumiri
Ultima modificare: Joi, 24 Iulie 2014
alecsiaflorin, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:51, 25 Iulie 2014
Este legal. Ati fost anuntat, ati luat la cunostinta, ati semnat fisa postului, care este individuala nu colectiva. Asta este, nu trebuie sa va raportati la colegii dvs. (eventual poate seful este multumit de serviciile dvs. ca sofer si va da un spor la salariu).
m ar interesa un articol din codul muncii.mi a spus ca nu pot fi platit.lucrez la spital.
Ultima modificare: Vineri, 25 Iulie 2014
Cornel Vasile, Consilier juridic
1. art.40C.mun.
(1) Angajatorul are, in principal, urmatoarele drepturi:
...
b) sa stabileasca atributiile corespunzatoare fiecarui salariat, in conditiile legii;
c) sa dea dispozitii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalitatii lor;
....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce pot sa fac in privinta amenintarilor sefului aleflo aleflo buna seara.lucrez in spital ca asistent medical din 2006.am urmatoarele probleme cu seful meu..pe langa munca de asistent ma obliga sa conduc si masina de ... (vezi toată discuția)