avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 410 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamatie fara raspuns in termen de 30 de zile
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamatie fara raspuns in termen de 30 de zile

Salutare!
Am facut o reclamatie la Serviciul clienti al unui supermarket cu privire la faptul ca pretul de la raft diferea de pretul de la cantar pentru un anumit produs, dar mai mult pentru faptul ca am fost nevoit sa astept mai bine de 20-25 minute pana cand o persoana responsabila de acel raion sa vina sa ma lamureasca asupra pretului corect. Reclamatia am depus-o in data de 12 iunie, am bon cu numarul reclamatiei. Au trecut 45 de zile si nu am primit niciun raspuns. Drept pentru care astazi am mers la supermarket sa ma interesez asupra raspunsului la reclamatia mea. Am avut parte de acelasi tratament, telefoane dupa telefoane din partea doamnei de la Seviciul clienti, ma pasau de la unul la altul. Intr-un final, a aparut cineva care culmea, nu se ocupa de reclamatii, dar vroia sa vada care e treaba cu mine. I-am spus ca nu mai repet si ca sa citeasca reclamatia cu numarul de inregistrare, pe care i l-am aratat. A spus ca nu este posibil acel lucru, dar ca isi aminteste ceva de reclamatia mea si ca a concluzionat el ca ar fi nefondata. Am plecat cu o mie de nervi. Ma gandesc sa ii actionez in judecata pentru nerespectarea termenului legal de 30 de zile pentr a-mi trimite raspuns, indiferent care ar fi acela. Credeti ca as putea obtine dreptul de a-i obliga sa-mi trimita raspuns si eventual daune morale?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:47, 28 Iulie 2014
De ce v-ati pierdut timpul cu reclamtia acolo, trebuia sa sesizati ANPC-ul direct.
O puteti face la acest e-mail: reclamatii.bucuresti@opc.ro
O sa analizeze reclamatia dvs si vor lua masurile care se impun, sa atasati si dovezile.
Dovada fiind bonul cu numarul de inregistrare de la reclamatie? javascript:void(0);Ca sincer, n-am stat sa filmez sau sa fotografiez in momentul ala pretul de la raft si pretul de la cantar, ca sa am dovada clara ca nu vorbesc prostii. Oricum, dincolo de reclamatia in sine, faptul ca s-a depasit teremenul legal in care trebuiau sa-mi raspunda, ii arunca in vreun fel in culpa?
Este bine sa anuntati imediat ANPC-ul cand sesizati astfel de nereguli, este bine sa faceti poze pentru a putea proba, va spun din proprie experienta ca ANPC-ul nu-i iarta, merge in control si aplica amenzi usturatoare operatorilor care incalca legea.
Acum daca a trecut atata timp si nu aveti nici dovezi, la un eventual control nu cred ca ar mai depista ceva raportat la ce sesizati dvs.
gasesc ei altele ptr care sa ii amendeze, asta daca nu ii scoate,pe inspectori, pe usa din dos cu mainile pline. Conform legii, raspunsul la orice sesizare trebuie sa fie in 30 de zile. ii puteti da in judecata pe contencios-administrativ ptr acest lucru.
Care ar fi legea aplicabila sectorului privat pentru neraspundere la o sesizare ?

Nu mai invocati Legea 554/2004 care este aplicabila numai sectorului public , nu si celui privat.

Alte discuții în legătură

Inselarea consumatorului in supermarket-uri balerina balerina De multe ori in Supermarket-uri pretul de la raft nu corespunde cu pretul batut la casa de marcat. Si ...bineinteles mi s-a intimplat... , am fost la ... (vezi toată discuția)
Ce lege se aplică în cazul furtului la cântar din supermarket-uri? Numby Numby Buna ziua, Nu gasest in dreptul civil nici o lege privind produsele neambalate sau fara o cantitate fixa. De exemplu: Daca un individ este descoperit ca ... (vezi toată discuția)
Legea de protectie a consumatorului cand sunt diferente de pret intre raft si casa de marcat balerina balerina Sunt N. Angelescu si as dori sa-mi comunicati un lucru, si anume: atunci cind cumparam ceva de la un supermarket un produs si constatam la casa , ca pretul ... (vezi toată discuția)