avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 392 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reclamatie fara raspuns in termen de 30 de zile
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reclamatie fara raspuns in termen de 30 de zile

Salutare!
Am facut o reclamatie la Serviciul clienti al unui supermarket cu privire la faptul ca pretul de la raft diferea de pretul de la cantar pentru un anumit produs, dar mai mult pentru faptul ca am fost nevoit sa astept mai bine de 20-25 minute pana cand o persoana responsabila de acel raion sa vina sa ma lamureasca asupra pretului corect. Reclamatia am depus-o in data de 12 iunie, am bon cu numarul reclamatiei. Au trecut 45 de zile si nu am primit niciun raspuns. Drept pentru care astazi am mers la supermarket sa ma interesez asupra raspunsului la reclamatia mea. Am avut parte de acelasi tratament, telefoane dupa telefoane din partea doamnei de la Seviciul clienti, ma pasau de la unul la altul. Intr-un final, a aparut cineva care culmea, nu se ocupa de reclamatii, dar vroia sa vada care e treaba cu mine. I-am spus ca nu mai repet si ca sa citeasca reclamatia cu numarul de inregistrare, pe care i l-am aratat. A spus ca nu este posibil acel lucru, dar ca isi aminteste ceva de reclamatia mea si ca a concluzionat el ca ar fi nefondata. Am plecat cu o mie de nervi. Ma gandesc sa ii actionez in judecata pentru nerespectarea termenului legal de 30 de zile pentr a-mi trimite raspuns, indiferent care ar fi acela. Credeti ca as putea obtine dreptul de a-i obliga sa-mi trimita raspuns si eventual daune morale?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:47, 28 Iulie 2014
Până la urmă, există vreo lege care să incrimineze institutiile din sectorul privat pentru depășirea termenului de 30 de zile (scrie și pe bon că în termen de 30 de zile voi primi răspuns...)? Asta mă interesează de fapt!
Nu exista.
Mulțumesc pentru răspunsuri!
O zi bună!
ba exista. scrie pe bon, 30 de zile. intre partile private, intelegerea intre parti reprezinta lege intre parti. "Conventiile legal facute au putere de lege intre partile contractante". Deci contractul dintre un magazin tip supermarket si client este bonul de casa, iar pe bon scrie raspuns in 30 de zile. Deci ei si-au luat angajamentul ca vor raspunde in 30 de zile, lucru care nu a fost asa.
Vorbiti de lucruri diferite. Omul a intrebat daca exista lege care sa ii oblige sa raspunda in termen de 30 de zile, iar dvs ii raspundeti
Conform legii, raspunsul la orice sesizare trebuie sa fie in 30 de zile. ii puteti da in judecata pe contencios-administrativ ptr acest lucru.

ceea ce e total gresit.
Ei sunt obligati sa raspunda in virtutea obligatiile asumate si tiparite pe bon, daca nu respecta, te poti adresa ANPC sau instantei civile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Inselarea consumatorului in supermarket-uri balerina balerina De multe ori in Supermarket-uri pretul de la raft nu corespunde cu pretul batut la casa de marcat. Si ...bineinteles mi s-a intimplat... , am fost la ... (vezi toată discuția)
Ce lege se aplică în cazul furtului la cântar din supermarket-uri? Numby Numby Buna ziua, Nu gasest in dreptul civil nici o lege privind produsele neambalate sau fara o cantitate fixa. De exemplu: Daca un individ este descoperit ca ... (vezi toată discuția)
Legea de protectie a consumatorului cand sunt diferente de pret intre raft si casa de marcat balerina balerina Sunt N. Angelescu si as dori sa-mi comunicati un lucru, si anume: atunci cind cumparam ceva de la un supermarket un produs si constatam la casa , ca pretul ... (vezi toată discuția)