avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 840 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Contract de munca fara semnatura
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Contract de munca fara semnatura

Buna seara! Sunt studenta in primul an de facultate si am lucrat o luna de zile, pe timpul acestei veri, ca receptionera la un hotel din Bucuresti. La sfarsitul lunii i-am spus sefului ca nu vreau sa mai lucrez, ca nu fac fata, iar el mi-a spus ca mi-a facut deja carte de munca si e prea tarziu. Problema este ca eu nu am semnat si nu am vazut niciun contract de munca, nimic. Acum el ma ameninta ca daca plec el va fi fortat sa declare ca, citez "am fost un angajat rau si ca am plecat fortat". In plus, el insista ca eu sa fac o declaratie prin care cer sa se desfaca contractul de munca, contract pe care eu nu l-am vazut niciodata ca altfel imi poate face foarte mult rau. Eu nu am declarat nimic inca deoarece nu mi se pare normal sa scriu ca am fost angajata atat timp cat nu am vazut niciun contract. Dumneavoastra ce sfat imi dati? Sa fac vreo declaratie sau nu?


P.s: Sunt constienta ca sunt naiva si ca pana la varsta aceasta ar fi trebuit sa imi cunosc atat obligatiile cat si drepturile.
Cel mai recent răspuns: Andreea_29 , utilizator 10:50, 30 Iulie 2014
seful tau nu vrea sa pleci.nu da nici o decalartie daca ai cont de munca ti-l poate desface cu art 55 alin b ceea ce inseamna acordul partilor
sau iti scrii tu demisia si iti desface contr cu art 81
Vă mulțumesc din suflet pentru răspuns!
1.Incepand cu 01.01.2011 nu mai se folosesc carnete de munca. Prin urmare, angajatorul dvs nu avea cum sa va faca carnet de munca, poate c.i.m.

2. C.i.m. nu se desface in baza art.55 lit.b C.mun. ca vrea angajatorul .Art.55 lit.b C.mun. impune acordul partilor cu privire la incetarea raportului de munca.

3. Daca nu ati semnat c.i.m., atunci nu are ce sa inceteze.
Mulțumesc mult pentru informații!