Cum este posibil ca o Societate Comerciala prospera, care nu a avut si nici nu are DATORII, ba mai mult am platit la stat in plus,sa fie bagata in faliment din cauza unui lichidator, nu-i dau numele [EDITAT], in cazul in care am o decizie definitiva si irevocabila de la Curtea de Apel precum ca nu sunt in dizolvare?! Simplu: Raspunsul a fost....... pai... daca are bani........! Bani pe care i-am muncit in 8 ani de zile din viata mea muncind pe nave (sunt inginer-surveyor). Dar daca stimata doamna este reprezentanta lui [EDITAT], isi permite! Ce sa facem, precum balada mioritica, asta e?
straniu...si totusi posibil? dar totusi, i-ati dat numele, desi ati afirmat inatai ,,nu-i dau numele". Probabil in culisele acestei spete exista lucruri pe care noi nu le cunoastem . Poate ne oferiti mai multe date.
Dizolvarea, ca procedura pe Legea 31-1991, este total diferita de procedura insolventei si falimentului, reglementata de Legea 85-2006.
Chiar daca nu ati dat mai multe detalii, pot sa va spun ca simplul fapt ca aveti o sentinta definitiva si irevocabila ca nu sunteti in dizolvare, nu inseamna ca nu puteti fi in insolventa si apoi in faliment. Ceea ce nu inteleg este de ce nu va angajati un aparator. Afirmatia cum ca lichidatorul ar fi reprezentantul lui X este gresita, lichidatorul judiciar nu reprezinta pe unul dintre creditori sau pe debitorii falitei, ci pe insasi falita-societatea in insolventa.
Chipurile aveam 12 400 ron datorie la DGFPS (CAND de fapt aveam in plus platit 5000). Este un job foarte bun pt. lichidatori (gropari) dar si bunele ganduri sunt pe masura!