Buna ziua, am o dilema in ceea ce priveste unul dintre multele documente necesare in vederea angajarii si anume: o adeverinta cu ultimele 12 luni lucrate cu: salariul brut lunar, nr. zile lucrate/ luna, zile de boala. Intrebarea mea este: ce fac daca eu am lucrat doar 5 luni, iar acest lucru s-a intamplat intre lunile septembrie 2013- ianuarie 2014. Mentionez ca nu am lucrat in ultimile 6 luni si nici inainte de septembrie 2014. De asemenea, am inteles ca pentru a ma angaja in alt judet am nevoie de o repartitie de la Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca, iar acolo trebuie sa duc o "nota de lichidare". Ce se intampla daca nu mai am acel document de lichidare pe care l-am semnat in luna ianuarie? Va multumesc!
Veti aduce adeverinta numai pentru perioada lucrata.
Nota de lichidare nu este un document obligatoriu pentru angajarea viitoare, avand in vedere ca nu avem un text de lege care sa prevada expres ce documente sunt obligatorii pentru angajare.
Va multumesc pentru raspuns! Deci daca meg la Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca si duc celelalte documente necesare (copie diploma de studiu, copie act de identitate, copie certificat de nastere, adeverinta medic familie si situatia privind locurile de munca vacante ale angajatorului) voi primi acea repartitie? Nu as vrea sa merg pana in judetul in care sunt domiciliata si sa mi se spuna acolo ca nu pot primi acea repartitie deoarece nu am toate documentele necesare. Firma angajatoare mi-a mai cerut de asemenea pe langa aceste documente o adeverinta cu ultimele 12 luni lucrate, repartitia, fisa medicala de la Medicina Muncii, nota de lichidare si cazierul judiciar. Va multumesc frumos inca o data!
Somaj
Madalin89
Buna ziua, am si eu o problema am lucrat 12 luni din ultimele 24 in 2 locuri intr-un loc 5 luni iar in altul 7 , de la ultimul loc de munca am luat toate ... (vezi toată discuția)