iclaudia19 a scris:
buna ziua,
am inregistrat la onrc sediu social cu activitate... la anaf mai trebuie sa inregistrez? respectiv cum se face la punctele de lucru...sau e alta procedura? va multumesc
Pt puncte de lucru trebuie sa depuneti:
- Declaratia privind sediile secundare (OMFP 1329/2004)
[ link extern ]
sau
- Declarația de înregistrare fiscală/Declarația de mențiuni pentru sediile secundare (060)” care se completează și se depune de către contribuabilii care, potrivit Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, au organizate puncte de lucru stabile cu minimum 5 angajați pentru respectivul punct de lucru și au obligația să solicite înregistrarea fiscală a acestora, ca plătitor de impozit pe venituri din salarii
[ link extern ]
In legatura cu sediul, trebuie sa vedeti ce aveti acum declarat in vectorul fiscal, iar daca nu corespunde cu situatia reala sa il modificati (vedeti Declaratia 010 pt a vedea ce impozite se declara prin aceasta)
[ link extern ]
Declarația 010 de înregistrare se completează cu ocazia primei înregistrări fiscale, de regulă cu ocazia înființării, iar declarația de mențiuni se completează ori de câte ori se modifică datele declarate anterior.
Plus ce s-a mentionat mai sus.