avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 877 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Delapidare?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Delapidare?

Buna seara! Lucrez ca agent vanzari, iar in decursul zilei de astazi mi sau furat 1.600 de lei bani din incasari. L-am sunat pe seful meu sa ii spun iar acesta ma amenintat spunandumi ca daca pana maine la ora 4 30 nu depun banii imi face plangere penala pentru delapidare. Vroiam sa va intreb daca poate sa imi faca si daca da ce pedeapsa pot lua avand in vedere ca sunt al prima abatere si nu am avut probleme cu legea pana acum, nici macar amenzi! Urgent daca se poate. Multumesc
Cel mai recent răspuns: brazvan , utilizator 17:40, 15 August 2014
Ce abatere anume ati savarsit?
Daca banii vi s-au furat, chiar sunteti obligat sa faceti plangere pentru furt.- tocmai pt ca banii nu sunt ai Dvs
Primul lucru care trebuie sa il faceti, este sa depuneti plangere penala, daca vi s-au furat banii.
Da, in mod unanim si obligatoriu trebuie sa faceti plangere la politie daca e adevarat.
Daca nu e adevarat se vor face cercetari si riscati sa raspundeti penal pentru fals in declaratii.

Veti raspunde penal si pentru delapidare.

Era bine sa sesizati de urgenta politia.

Daca ati sunat imediat firma si ei au gresit ca nu v-au spus dar eu presupun ca nu v-au crezut...
avocat_lascoschi@yahoo.com a scris:

Daca nu e adevarat se vor face cercetari si riscati sa raspundeti penal pentru fals in declaratii.


Risca mult daca fapta nu este reala, va fi acuzat de inducerea in eroare a organelor judiciare, art.268 c.p. din moment ce depune o plangere penala, nu vad sa fie vorba de fals in declaratii.

Alte discuții în legătură

Plangere penala - declaratii false Martonze Martonze Bună ziua, În ultimul proces avut, reclamantul a făcut plângere penală împotriva mea, (după demararea procesului), pentru a constitui probe. După 2 ... (vezi toată discuția)