avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 961 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Delapidare?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Delapidare?

Buna seara! Lucrez ca agent vanzari, iar in decursul zilei de astazi mi sau furat 1.600 de lei bani din incasari. L-am sunat pe seful meu sa ii spun iar acesta ma amenintat spunandumi ca daca pana maine la ora 4 30 nu depun banii imi face plangere penala pentru delapidare. Vroiam sa va intreb daca poate sa imi faca si daca da ce pedeapsa pot lua avand in vedere ca sunt al prima abatere si nu am avut probleme cu legea pana acum, nici macar amenzi! Urgent daca se poate. Multumesc
Cel mai recent răspuns: brazvan , utilizator 17:40, 15 August 2014
ART. 308 C.P.
Infracţiuni de corupţie şi de serviciu comise de alte persoane
#M3
(1) Dispoziţiile art. 289 - 292, 295, 297 - 301 şi 304 privitoare la funcţionarii publici se aplică în mod corespunzător şi faptelor săvârşite de către sau în legătură cu persoanele care exercită, permanent ori temporar, cu sau fără o remuneraţie, o însărcinare de orice natură în serviciul unei persoane fizice dintre cele prevăzute la art. 175 alin. (2) ori în cadrul oricărei persoane juridice.
#B
(2) În acest caz, limitele speciale ale pedepsei se reduc cu o treime.
patrascu razvan a scris:

Eu nu am mai auzit sa se retina fals in declaratii, la depunerea unei plangeri penale in care arati fapte nereale.


Pe vechea pege se punea in vedere partilor vatamate cand parea neverosibiila relatarea.
La inculpati nu.
Hei domnilor, despre ce vorbiti acolo. omul a rectificat ca nu a fost platit 2 luni de zile si a luat din banii incasati, banii care ii se cuvin de drept ca si salar.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură