avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 910 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Delapidare?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Delapidare?

Buna seara! Lucrez ca agent vanzari, iar in decursul zilei de astazi mi sau furat 1.600 de lei bani din incasari. L-am sunat pe seful meu sa ii spun iar acesta ma amenintat spunandumi ca daca pana maine la ora 4 30 nu depun banii imi face plangere penala pentru delapidare. Vroiam sa va intreb daca poate sa imi faca si daca da ce pedeapsa pot lua avand in vedere ca sunt al prima abatere si nu am avut probleme cu legea pana acum, nici macar amenzi! Urgent daca se poate. Multumesc
Cel mai recent răspuns: brazvan , utilizator 17:40, 15 August 2014
Problema sta in felul urmator, eu trebuie sa imi iau salariul pe luna iulie si august, am anuntat firma acum 2 saptamani ca voi mai lucra pana pe data de 25 august, am vorbit cu seful meu sa imi opreasca banii din salariu. Am depus astazi 850 ron din suma totala, salariul meu pe luna iulie si jumatate din luna august este de 1.300 ron iar seful meu mi`a spus ca daca nu depun toti banii astazi imi face plangere penala pentru delapidare si infund puscaria, exact asa mi`a spus. Dar chestia este ca el imi datoreaza mie 1.300 ron deci ar putea sa ii scada de acolo. Daca imi face plangere penala voi declara la politie ca cei 750 ron pe care trebuie sa ii depun i`am luat eu din incasari urmand sa imi dau demisia iar daca nu imi luam ei nu imi dadeau banii. Sunt fosti colegi din firma care au plecat si nu le`a mai dat niciun ban.
avocatmonica a scris:

Ce abatere anume ati savarsit?



Pai mi`a spus ca daca nu depun cei 1.600 de lei banii din incasari care mi`au fost furati, imi va face plangere penala pentru delapidare. Eu am depus astazi 850 ron. Vroiam sa va intreb daca se poate face puscarie pt 750 de lei avand in vedere ca dansul trebuie sa imi dea salariul
patrascu razvan a scris: