ce acte sunt necesare pt. ca o firma care detine cateva apartamente intr-un bloc sa le inchirieze in regim hotelier.
trebuie sa te inregistrezi la fisc, la min.turismului.?
multumesc
Pentru a putea inchiria in regim hotelier apartamentele, este necesar ca in primul rand sa deschideti puncte de lucru avand adresa acelor apartamente. Pentru deschiderea punctelor de lucru nu este necesar acordul vecinilor ori asociatiei de proprietari. Firma prin care se va desfasura autorizarea desfasurarii de activitati hoteliere trebuie sa aiba in obiectul de activitate inclus in actul constitutiv codul CAEN corespunzator activitatilor hoteliere si sa declare la registrul comertului desfasurarea acestei activitati la fiecare punct de lucru (apartament).
Administratorul societatii sau un salariat al acesteia trebuie sa fie titular al unui brevet de turism.
Inainte de inceperea activitatii cu cel putin 60 de zile trebuie sa obtineti cettificatul de clasificare pentru fiecare din apartamente de la Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii,
Comerţ, Turism şi Profesii Liberale - Direcţia Generală Autorizare şi Post Privatizare.
În vederea obţinerii certificatului de clasificare reprezentantul societatii va întocmi o documentaţie cu următorul conţinut:
a) cerere de eliberare a certificatului de clasificare
b) declaraţia pe propria răspundere
c) copia certificatului constatator de la registrul comertului din care să rezulte punctul de lucru pentru structura de primire turistică respectivă şi codul CAEN corespunzător
activităţii desfăşurate;
d) copia certificatului de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerţului;
f) fişa privind încadrarea nominală a spaţiilor de cazare pe categorii,
g) fişa privind clasificarea structurilor de primire turistică cu funcţiuni de alimentaţie;
h) avizul specific privind amplasamentul şi funcţionalitatea obiectivului, emis de Ministerul
pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale în cazul construcţiilor noi;
i) copia brevetului de turism al persoanei care conduce structura de primire turistică şi copia
contractului individual de muncă, înregistrat conform prevederilor legale, dacă este cazul.
Dupa transmiterea documentatiei se va face si un control la fata locului de catre specialistii din Minister impreuna cu alti specialisti desemnaţi de consiliile judeţene, consiliile locale şi de reprezentanţi ai asociaţiilor profesionale şi organizaţiilor patronale din turism, în prezenţa reprezentantului operatorului economic care desfăşoară activitate de cazare. În funcţie de condiţiile concrete constatate în structura de primire turistică verificată se pot propune în mod excepţional unele compensări pentru dotări şi servicii în vederea acordării sau menţinerii categoriei. Eliberarea certificatului de clasificare se face în termen de cel mult 60 de zile de la data primirii documentaţiei de clasificare complete.
In principiu conditiile si procedura sunt cele de mai sus.
Pensiune
Mada 0007
Buna.intrebarea mea este: Daca iei in chirie o pensiune pe o perioada de un an de zile,de pe o firma pe alta,autorizatiile si clasificatea,raman valabile se ... (vezi toată discuția)