Am câteva întrebări legate de contabilitatea unui viitor ONG. Actele vor fi gata în septembrie.
1. Ce metoda de gestiune a finanțelor centralizată aș putea folosi?
2. Cum să înregistrez datele financiare și cum să le organizez eficient?
3. După ce vom primi sponsorizări putem deconta contribuțiile membrilor? Dacă da, care este procedura ?
Dacă avem bonuri ștampilate și facturi pentru activitatea din luna august le putem deconta ? Dar dacă avem un bon neștampilat?
4. Bilanțul de la sfârșitul anului va conține perioada septembrie-decembrie sau cuprinde toate cheltuielile din timpul anului?
5. Ce alte lucruri trebuie să știu și să fac ca totul să fie legal și eficient? Îmi puteți trimite link-uri cu informații esențiale, vă rog?
Aveti OMEF nr.1969/2007 unde pe langa planul de conturi folosit de ong-uri, sunt si alte informatii care va poate ajuta.
Nu puteti inregistra acte in contabilitatea ong-ului decat cele datate dupa data in care obtineti certificatul fiscal (acesta se obtine abia dupa toata procedura de la judecatorie). Fac exceptie doar cheltuielile de constituire.
La anul veti depune bilant pentru lunile de la infiintare pana la 31 decembrie.
Contabilitate ong
grunwald
Buna ziua,
As dori sa stiu cum se tine contabilitate unui ONG, in partida simpla ori partida dubla? Cum, cand se depunde bilantul contabil al unui ONG la ... (vezi toată discuția)