avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 532 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Restante Facultate, taxa de scolarizare, taxe de ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Restante Facultate, taxa de scolarizare, taxe de reexaminare

Trebuie sa va marturisesc ca sunt student la Drept, intru in anul 4, la o Facultate din "Vest"-ul tarii, si ma confrunt cu urmatoarea problema. Fiind perioada de restante, am fost si eu a doua oara sa dau o restanta (singura care o am). Bineinteles, eu fiind din Zalau, profesorul a stabilit ca examenele se vor da in Marghita si in Satu Mare (toata lumea trebuie sa se deplaseze pentru o persoana). Tin sa mai precizez ca aceasca Facultate isi mareste "Taxa de scolarizare" de la an la an cu minimum 400 de lei (An 1 - 1.800 lei; An 2 - 2.400 lei; An 3 - 3.000 lei; An 4 - inca nu s-a stabilit ----nu stiu cat sunt de legale aceste mariri de taxa, poate este vreun plafon maxim cu care ar putea fi marita taxa).
Revin la problema initiala, cu restanta mea. Facultatea nu a organizat o a doua reexaminare gratuita a examenului, ceea ce mi se pare putin cam deplasat, iar cand am fost la reexaminari (100 lei taxa), profesorul a "cazut" pe toata lumea, urmand sa platim acuma o taxa de reexaminare de 200 lei. Cat de legal este ceea ce face aceasta Facultate? Sper ca m-am facut destul de inteles. Va multumesc si astept un sfat din partea dvs.
Cel mai recent răspuns: cat_noir_cat , utilizator 16:51, 5 Septembrie 2014
e legal. Fiecare facultate isi stabileste perioada de restante, conditiile si locul/modalitatea in care se sustin.200 lei pt reexaminare e destul de putin. La alte facultati taxele sunt mai mari.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură