In urma cu o luna jumatate am platit pentru un serviciu care trebuia sa fie gata in cel mult 15 zile lucratoare. De atunci incercat sa contactez persoana respectiva, desi mi-a raspuns pe facebook ma tot lungeste ca il va rezolva in curand si cand trece termenul nu se intampla nimic. Serviciul era pentru decodarea unui telefon, iar domnul respectiv profita de faptul ca stau in Anglia si presupune ca nu pot lua nici o masura impotriva dansului. I-am cerut banii inapoi de 2 ori si imi da un termen diferit de fiecare data si refuza sa imi dea banii, care in conditiile in care sunt student si lucrez in paralel, nu imi permit sa arunc 40 lire pe geam. Care ar fi posibilitatile pe care le-as avea de aici. Sunt deschis la toate canalele posibile sa il pot impiedica pe domnul respectiv din a mai face si asta altcuiva. Pot face si plangeri la OPC sau alte institutii de genul respectiv? Cu cat mai multe cu atat mai bine.
Multumesc anticipat.
Nu va suparati, dar cred ca voi merge pe mana doamnei care mi-a raspuns mai devreme. Mi se pare ca dumneavoastra dati curs stereotipicului romanesc de contrariere constanta si nu vreau sa iau parte la o discutie de genul care are un potential ridicat de a degenera. Imi pare rau pentru observatie dar se scrie "vreun" si niciodata "vre-un". In lumina greselii precedente va rog sa nu va simtiti insultat de alegerea pe care am facut-o.
Multumesc pentru efortul depus si o noapte buna in continuare
nu ma supar pentru atentionare , posibil din repezeala s-a strecurat acea cratima....nu va sunt contra , dar acesta este adevarul...cand veti constata ca or sa vi se ceara diferite probe care sa autentifice plagerea , sa vedeti ca realitatea este alta.
lucrez intr-un (acum este scris corect) unde am invatat ca fara sa fie scris negru pe alb , si semnat de ambele parti , acea hartie este maculatura.