In urma cu o luna jumatate am platit pentru un serviciu care trebuia sa fie gata in cel mult 15 zile lucratoare. De atunci incercat sa contactez persoana respectiva, desi mi-a raspuns pe facebook ma tot lungeste ca il va rezolva in curand si cand trece termenul nu se intampla nimic. Serviciul era pentru decodarea unui telefon, iar domnul respectiv profita de faptul ca stau in Anglia si presupune ca nu pot lua nici o masura impotriva dansului. I-am cerut banii inapoi de 2 ori si imi da un termen diferit de fiecare data si refuza sa imi dea banii, care in conditiile in care sunt student si lucrez in paralel, nu imi permit sa arunc 40 lire pe geam. Care ar fi posibilitatile pe care le-as avea de aici. Sunt deschis la toate canalele posibile sa il pot impiedica pe domnul respectiv din a mai face si asta altcuiva. Pot face si plangeri la OPC sau alte institutii de genul respectiv? Cu cat mai multe cu atat mai bine.
Multumesc anticipat.
Nu va suparati, dar cred ca voi merge pe mana doamnei care mi-a raspuns mai devreme. Mi se pare ca dumneavoastra dati curs stereotipicului romanesc de contrariere constanta si nu vreau sa iau parte la o discutie de genul care are un potential ridicat de a degenera. Imi pare rau pentru observatie dar se scrie "vreun" si niciodata "vre-un". In lumina greselii precedente va rog sa nu va simtiti insultat de alegerea pe care am facut-o.
Multumesc pentru efortul depus si o noapte buna in continuare
nu ma supar pentru atentionare , posibil din repezeala s-a strecurat acea cratima....nu va sunt contra , dar acesta este adevarul...cand veti constata ca or sa vi se ceara diferite probe care sa autentifice plagerea , sa vedeti ca realitatea este alta.
lucrez intr-un (acum este scris corect) unde am invatat ca fara sa fie scris negru pe alb , si semnat de ambele parti , acea hartie este maculatura.
In acest caz va pot confirma si atesta ca platile PayPal si print-screen-urile contin informatii relevante cu legatura la natura serviciului si datele necesare. In orice caz am facut o copie cu termenii si conditiile site-ului respectiv, sursa site-ului, print-screenuri cu toate informatiile pe care le-am considerat relevante si care contin ceea ce este necesar. Eu nu am nici o expertiza in drept romanesc dar am terminat facultatea de drept englezesc, iar acum sunt la master si sunt de parere ca probele adunate pana acum sunt mai mult decat suficiente sa sustina un caz chiar si intr-o tara precum Romania.
Multumesc pentru implicare inca o data.
draga domnule , nu stiu cat de dreapta este justitia in Anglia , dar in Romania , nu constituie ca probe cam nimic din ceea ati relatat mai sus (discutii pe facebook , printscreen-uri...si alte minuni)...in justitia de la noi , singurele dovezi care se accepta ca probe si sunt recunoscute ca documente relevante (tiparite pe hartie) sunt fax-urile si convorbirile telefonice obtinute de la operatorul de telefonie mobila sau fixa.
sa nu incercati schema cu IP-ul utilizatorului de calculator...ca nu merge , pana o sa obtineti detaliile necesare de la providerul de internet , o sa se sfarseasca procesul ...in defavoarea dumneavoastra bineinteles.
dar , aveti toate drepturile din lume sa purcedeti o astfel de actiune , nimeni nu va contesta aceste drepturi...numai ca realitatea este alta.
revin cu aceeasi intrebare , exista un contract intre parti ? fie el si descarcat de pe site-ul cu pricina , care sa ateste cele spuse de dumneavoastra ? daca ar fi existat , sigur nu ati fi apelat la avocatii "dintr-o tara precum Romania" .
Din informatiile postate de catre dvs. consider ca ne aflam in prezenta infractiunii de inselaciune, poate si concurs de infractiuni, asa ca nu va ramane decat sa povestiti faptele in plangerea penala, evitand sa incadrati dvs. infractiunea, aceasta ramanand in sarcina organelor de cercetare.
Atasati toate inscrisurile relevante.
Art 97 NCPP - Proba şi mijloacele de probă
(1) Constituie probă orice element de fapt care serveşte la constatarea existenţei sau inexistenţei unei infracţiuni, la identificarea persoanei care a săvârşit-o şi la cunoaşterea împrejurărilor necesare pentru justa soluţionare a cauzei şi care contribuie la aflarea adevărului în procesul penal.
(2) Proba se obţine în procesul penal prin următoarele mijloace:
a) declaraţiile suspectului sau ale inculpatului;
b) declaraţiile persoanei vătămate;
c) declaraţiile părţii civile sau ale părţii responsabile civilmente;
d) declaraţiile martorilor;
e) înscrisuri, rapoarte de expertiză sau constatare, procese-verbale, fotografii, mijloace materiale de probă;
f) orice alt mijloc de probă care nu este interzis prin lege.
(3) Procedeul probatoriu este modalitatea legală de obţinere a mijlocului de probă.
Referitor la modul de depunere a plangerii avem Art. 289 din NCPP
(1)Plângerea este încunoştinţarea făcută de o persoană fizică sau juridică, referitoare la o vătămare ce i s-a cauzat prin infracţiune.
(2) Plângerea trebuie să cuprindă: numele, prenumele, codul numeric personal, calitatea şi domiciliul petiţionarului ori, pentru persoane juridice, denumirea, sediul, codul unic de înregistrare, codul de identificare fiscală, numărul de înmatriculare în registrul comerţului sau de înscriere în registrul persoanelor juridice şi contul bancar, indicarea reprezentantului legal ori convenţional, descrierea faptei care formează obiectul plângerii, precum şi indicarea făptuitorului şi a mijloacelor de probă, dacă sunt cunoscute.
(3) Plângerea se poate face personal sau prin mandatar. Mandatul trebuie să fie special, iar procura rămâne ataşată plângerii.
(4) Dacă este făcută în scris, plângerea trebuie semnată de persoana vătămată sau de mandatar.
(5) Plângerea în formă electronică îndeplineşte condiţiile de formă numai dacă este certificată prin semnătură electronică, în conformitate cu prevederile legale.
Desi implica costuri, ar fi recomandat sa fiti reprezentat de catre un avocat.
Utilizare poza
nupotsaspun
Daca de ex, am o poza de profil, pe vreun site, nu conteaza care, si X o utilizeaza pe site-ul lui/ei, ca sa para ca eu am spus acea poveste, e legal ? Mai ... (vezi toată discuția)