Firma X a emis catre firma mea doua BO, scadente la 11.05 si respectiv 14.05. Ulterior am emis la randul meu doua BO catre aceeasi firma X scadente la 14.05 si respectiv la 19.05. (pentru aceleasi sume).
Am depus pe data de 11.05 in banca cele doua BO emise de firma X, fiind convinsa ca banii vor intra pana pe data de 14.-5.. La data de 14.05., cand a devenit scadent primul meu BO nu s-au gasit in banca sumele de bani necesare, BO fiind decontat partial si intervenind astfel incidentul de plata.
Cele doua BO pe care le-am introdus la data de 11.05 au fost lucrate f tarziu, sumele de bani intrand in cont abia pe 15.05.
Cei de la banca nu au vrut sa explice nicicum aceasta intarziere (4 zile lucratoare!!), razandu-mi in nas ca nu e problema lor ca nu m-am ingrijit sa am bani in cont. Eu insa stiam ca-i am in cont, doar depusesem pe 11.05 cele doua BO.
Am vreo sansa sa mi se anuleze inregistrarea in CIP? Ce ar trebui sa fac?
Faceti o adresa scrisa bancii si solicitati un raspuns la cele intamplate.
Sesizati Oficiul pentru Protectia Consumatorului.
Cititi normele privind Centrala de Incidente bancare.