ASPAZIA a scris:
Buna Ziua,
va rog sa ma ajutati in urmatoarele probleme :
In situatia in care o societate si-a schimbat denumirea comerciala ( in data de 19 MAI 2009) si are nevoie de un certificat fiscal si cazier fiscal pentru obtinerea unei Autorizatii de la Directia Vamilor , CEREREA DE SOLICITARE CERTIFICAT FISCAL pe ce denumire comerciala se face ?
De asemenea in vederea obtinerii certificatului fiscal si a cazierului fiscal ce acte sunt necesare sau ce taxe de timbru trebuie achitate ?
Multumesc!
ASPAZIA
Autorizatia de la Directia Vamilor o doriti pentru noua denumire a firmei , nu?....in cazul acesta cererea trebuie facuta pe numele nou al firmei.
Mai intai verificati daca figurati la Administratia financiara.Declaratia 010 se face doar in cazul in care se modifica ceva in cadrul firmei(daca aveti angajati ca exemplu)...Mai nou modificarea se face direct de la Registrul Comertului(cel putin asa mi s-a precizat).
Ca documente pentru certificat fiscal:
o cerere insotita de 2 timbre fiscale *4 Ron , sau echivalentul a 8 Ron ,
ultima balanta,
imputernicire (in cazul in care administratorul societatii deleagao alta persoana pentru depunerea/ reidicare de
copie CUI
declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte daca aveti puncte sau nu de lucru , in functie de caz.
Cazier fiscal:
cerere tip,
copie a incheierii judecatorului delegat eliberata de Oficiul Registrului Comertului sau copie certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului( din care reiese cine este reprezentantul legal al persoanei juridice);
taxa de eliberare a certificatului de cazier fiscal achitatã în cadrul Biroului de Cazier Fiscal care este de :
200.000 lei , în regim de urgentã ( eliberarea se face din prima zi de depunere a cererii pânã în a VII-a lucrãtoare)
50.000 lei , în regim normal ( eliberarea se face din a VIII-a zi lucrãtoare de la data depunerii cereri