Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a modificărilor persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale şi întreprinderilor familiale
1. Cererea de înregistrare, bifată în dreptul modificării dorite - formular;
2. Documentele care atestă drepturile de folosinţă asupra sediului profesional/punctelor de lucru - detalii (copie legalizată), în cazul modificării acestora;
3. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de
Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
4. În cazul modificării obiectului de activitate, declaraţia-tip pe propria răspundere care să ateste îndeplinirea condiţiilor legale de funcţionare prevăzute de legislaţia specială din domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii (model 3);
5. Raportat la modificarea solicitată:
• precizarea din care să rezulte că titularul dreptului de proprietate înţelege să afecteze folosinţa spaţiului în vederea stabilirii sediului profesional al persoanei fizice autorizate (declaraţie - detalii, etc.);
• declaraţia privind desfăşurarea activităţii de către soţ/soţie - formular sau declaraţia privind încetarea desfăşurării activităţii de către soţ/soţie - formular;
• actul adiţional şi documentele doveditoare pentru patrimoniul de afectaţiune (declaraţie pe proprie răspundere - detalii);
• actul modificator la acordul de constituire, declarații retragere, act identitate membru nou - pentru înlocuirea / intrarea unui nou membru IF;
• documentele care atestă pregătirea profesională (fotocopii certificate olograf) - detalii;
• documentele care atestă experienţa profesională (fotocopii certificate olograf) - detalii;
6. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale - detalii:
• 45 lei - taxele de registru;
• 27 lei, reprezentând un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2006;
• 20 lei / persoană cazier fiscal, dacă este cazul;
• 72 lei pentru fiecare sediu autorizat pe baza declaraţiei pe proprie răspundere (45 lei taxa de registru, la care se adaugă 27 lei reprezentând un procent aplicat taxei de registru - 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2006), dacă este cazul.
[ link extern ]