avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 468 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Plangere protectia consumatorului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Plangere protectia consumatorului

Buna ziua.
Sunt in urmatoarea situatie. Am cumparat un produs de la un magazin si dupa cateva zile s-a stricat. L-am dus la magazinul de unde a fost achizitionat pentru a fi trimis la garantie la un service din Bucuresti. Eu acum nu pot lua legatura nici cu cei de la magazin si nici cu cei de la service pentru ca nu raspund la telefoane si eu as dori sa ma interesez de stadiul produsului(daca s-a remediat problema, daca mai dureaza etc.). Pentru ca refuza sa comunice cu clientii, sau ceva de genul acesta, pot face o sesizare la protectia consumatorului? Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: mihainicolau , utilizator 21:08, 2 Octombrie 2014
Cat timp a trecut de cand ati trimis produsul? Ar trebui sa fie minim 2 saptamani. Doar pentru faptul ca nu comunica nu pot fi sanctionati.
problema sta in felul urmator. Produs a venit repede din service, dar a venit cu alt acumulator. In procesul verbal scrie reparatia care s-a facut dar nu si inlocuirea acumulatorului. Eu am avut notat seria vechiului acumulator. As putea face ceva in situatia aceasta?
Luati legatura cu ei prin e-mail sau trimiteti-le o scrisoare recomandata cu confirmare de primire, nu se poate sa nu aveti alte date de contact.
Cereti lamurirea problemei, de ce au inlocuit acumulatorul si nu au mentionat asta in fisa de service si mentionati ca seria acumulatorului inlocuit este XXXX (ca sa vada ca nu vorbiti din impresii :) ).
Dupa ce veti avea o explicatie de la ei puteti face reclamatie, ANPC cere dovada incercarii de impacare pe cale amiabila.

Model si ghid de intocmire a unei reclamatii gasiti aici:
www.avocatnet.ro/content/for...
Va multumesc pentru raspuns, voi urma sfatul dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Despre garantia produsului (si cele 15 zile) vizcatalin vizcatalin Buna ziua. Pe 17.11.2019 am cumparat un aspirator robot de pe un site destul de cunoscut, sa spunem. Acesta mi-a venit defect din fabrica, bateria acestuia ... (vezi toată discuția)
Lnlocuire telefon pe garantie shakuri shakuri Buna ziua. In luna iunie 2016 am achizitionat, prin prelungire abonament ,de la RDS-RCS un telefon android. Chiar din prima zi de folosire am observat un ... (vezi toată discuția)
Probleme garanție magazin f64 Jwjwj Jwjwj Bună seara Intampin și eu următoarea problemă, am cumpărat niște blițuri de studio de la F64 pe care nu le am folosit o perioada, la prima folosire am ... (vezi toată discuția)