Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii sau ce masuri sa fac.
Situatia este urmatoarea:
In data de 19.08.2014 am dus un leptop marca Toshiba la
sediul companiei deoarece prezenta defectiuni tehnice (se
stingea la intervale variate de timp).Produsul a fost dus
insotit de :ambalaj original,certificat garantie,factura (pe
scurt asa cum l-am primit).
Istoricul desfasurarului fiind urmatorul:
19.08.2014 - am predat leptopul,mi-a fost inamant un document de predare a bunului dar fara a fi precizat date de contact a firmei de Service.
04.09.2014- m-am dus sa vad daca a fost adus leptopul la
sediul Firmei (17 zile) deoarece nu am primit nici un
telefon de la dansii.La sediul firmei mi s-a comunicat
faptul ca nu au nici o informatie referitor la acest leptop
si urmeaza sa ma contacteze.
05.09.2014- a-m fost contactat de catre un reprezentant
Altex, care mi-a comunicat faptul ca cei de la Service nu am
startat remediere problemei deoarece atunci cand a ajuns la
ei leptopul nu mai era in garantie si trebuie sa platesc
reparatia.Leptopul a fost livrat dupa 2 zile fata de data de
cand a fost depus de catre mine.(Probabil la sediul
companiei de service a ajuns dupa vreo 5 zile).
Eu am explicat faptul ca leptopul a fost comandat online si
l-am primit dupa 2 zile (asta inseamna prelungirea
garantiei) si faptul ca eu am cumparat de la compania Altex
nu de la Service.
In data de 18.09.2014 am depus si o reclamatie la ANPC Tulcea referitor la acest aspect.
Azi 30.09.2014 dupa aprox (40 de zile)am fost contactat de un reprezentant Altex, care m-a instiintat ca leptopul a fost adus la sediul companiei.Am intrebat persoana respectiva daca pe buletinul de service este precizat defectul sau daca a fost inlocuit ceva.Daca se ofera garantie pe durata sederii la service si ce garantie am eu ca leptopul nu a fost returnat asa cum a fost predat.
Raspunsul dansului a fost " Leptopul este conform standardelor" .
Pot solicita inlocuirea produsului deoarece s-au depasit cele 15 zile calendaristice si neglijenta.
Garantie laptop
ramynela
Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model ... (vezi toată discuția)
Garantie laptop
elenadeverde
Buna ziua,
am cumparat un laptop care s-a defectat din culpa mea ,a varsat copilul suc pe el.din momentul producerii accidentului, laptopul a mai functionat ... (vezi toată discuția)