avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensia alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensia alimentara

Buna ziua! Am 19 ani si sunt student la zi (la buget).Tatal meu biologic mi-a trimis pensia alimentara de 30 ron pana la varsta de 18 ani.Cum procedez sa-mi recastig drepturile? Am inteles ca trebuia sa imi trimita pana la varsta de 26 ani(in cazul in care continui studiile la stat).Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 20:36, 8 Octombrie 2014
De unde ati inteles, din lege sau din hotararea judecatoreasca ?
Cereti pensie de 1/4 din salariul lui net daca nu mai are alti copii in intretinere, vi se va stabili de la data depunerii cererii pana va definitivati studiile, maxim pana la 26 de ani.
Cererea se depune la judecatoria pe raza careia va aflati domiciliul, iar taxa de timbru e de 20 de lei.
Multumesc! Din lege am inteles. O sa fie mai greu fiindca nu stiu unde locuieste si nici adresa de serviciu.stiu doar adresa bunicilor(parintilor tatalui meu)
Nu puteti lua legatura cu acestia pt a va da o adresa ?
Bunicii spun ca nu stiu adresa
nici un nr de telefon ? mai e in tara, mai traieste ?
Veti ajunge sa il citati prin mica publicitate , insa pana atunci trebuie sa dovediti instanteui ca ati facut tot ce v-a stat in putinta sa il gasiti. Abia dupa ce instanta constata ca procedura de citare e indeplinita, se va judeca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara sistata irina2000 irina2000 Tatal a sistat pensia alimentara pentru copil si ii mai da doar 200 roni pe motiv ca a implinit 18 ani.Dar copilul este student la zi.Am sanse in instanta sa ... (vezi toată discuția)