buna ziua,
firma are o cladire pe care nu o foloseste, candva functiona ca si magazin dar s-a inchis, acum se vor face mici reparatii de intretinere le-am considerat eu ( schimbat un intrerupator, cabluri, etc) lucrarea se face in regie propie, cu valori mici pe mai multe luni, in functie de banii disponibili
intrebarea mea este: imi trebuie deviz de lucrare, deduc tva la facturi, trebuie sa fac proces verbal cu lucrarile executate
mentionez ca, cladirea nu se va folosi nici in viitorul apropiat, nu am amortizat-o , am considerat ca nu aduce venituri si de aceea nu o amortizez, credeti ca am procedat corect ?
Daca nu conduc in mod direct la cresterea benefiiciilor viitoare , atunci se trac pe cheltuieli. La randul lor aceste cheltuieli se pot deduce dintr-o data sau se pot inregistra pe cheltuieli in avans, deducandu-se pe parcursul perioadei stabilite de administratie. Deci este corect
sunt cheltuieli cu intretinerea si reparatia, ale perioadei...DA sunt deductibile la calculul impozitului pe profit si TVA de asemenea.
va recomand sa intocmiti o situatie cu lucrarile executate pe care sa o atasati documentelor de consum (bonuri de consum) sau notei contabile daca documentele de achizitie le inregistrati pe costuri fara o receptie (caz in care se presupune ca data achizitiei coincide cu cea a utilizarii)
Renovare sediu
miricadana
pentru renovare sediu (gresie, usi, parchet, vopsit, mobila, frigider, cuptor, hota) cum se inregistreaza pe contul 6028, 604 sau toata valoarea pe 611.
Si ... (vezi toată discuția)
Cheltuieli spatiu
blu_angel
Buna ziua!
Va rog frumos sa ma ajutati in urmatoarea problema....Am citit pe forum tot ce era legat de cheltuielile cu amenajarea spatiului de lucru al firmei ... (vezi toată discuția)