Toate intrebarile pe care le-ati pus in postarea de mai sus isi au raspunsul la dvs. in "parohie".
Sa va zic ceva: in general, convocarea si mai ales tinerea unei AG legale se face foarte greu, de aceea si legiuitorul si in general proprietarii, pentru rezolvarea mai rapida a unor probleme, apeleaza la o lista de semnaturi "din usa in usa".
Sa va mai zic ceva: administratorul o fi primit o dispozitie de la seful sau. Eu sunt administrator, dar nici in rupul capului nu-mi vin asemenea idei, de a merge din usa in usa cu un tabel de semnaturi pentru o problema, de exemplu ca a dvs.
Daca pana acum ati inteles este bine.
Sa zicem ca la nivelul conducerii as. prop. - a com. executiv, s-a discutat o asemenea propunere, de a incheia un contract de service pentru interfon - probabil dintr-o necesitate obiectiva pe care dvs. personal nu aveti de unde sa o stiti. Dvs. observati ca interfonul functioneaza, usa se inchide, amortizorul este bun, yala electromagnetica isi face datoria. Deci, aparent totul este in regula, dar nu aveti de unde sa stiti cum se face ca toate acestea functioneaza la parametrii normali...
Insa, orice hotarare a com. ex. trebuie sa fie afisata la avizier pentru a fi luata la cunostinta de catre proprietari. Daca nu ati avut cunostinta de aceasta hotarare, fiecare dintre proprietari are dreptul sa puna intrebari si sa astepte raspunsuri.
Vreti sa vedeti contractul de prestari de servicii. Este f. bine, aveti acest drept prin lege, insa vorba dvs.:
Maine apare vreo taxa pt. intretinerea ferestrelor si a usii de la intrare, sau un abonamnet pt. udarea florilor care exista pe casa scarilor, etc.
Daca o asemenea masura este necesara, o facem, dar daca nu, dvs. decideti, chiar daca acest lucru se face cu un tabel de semnaturi. Este adevarat, majoritatea hotaraste, dar ar fi bine ca masura respectiva sa fie necesara cu adevarat.
In final ce pot sa va spun? Mergeti la sediul as. prop., faceti o reclamatie in sensul celor aratate, mai vorbiti si cu ceilalti vecini si poate ajungeti la o concluzie.