avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 506 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Intrebarea unui consumator
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Intrebarea unui consumator

Buna ziua! Primisem acum 2 saptamani un e-mail in care scria sa poti comanda GRATUIT un curs de pe EUROCOR. Am comandat un curs , am completat adresa si ieri primisem acasa un aviz postal, cu valoarea rambursului 0. Am fost sa ridic plicul si SURPRIZA: prima foaie reprezentanta factura in valoare de 60 si ceva de lei, pe langa o carte de cateva pagini(rasfoindu-l am constatat ca era un nivel mai mic decat ceea ce am studiat eu in clasa a 10a :O ). Am sunat la ei si mi-au zis clar si raspicat, ca ei nu au cursuri gratuite=D> si ca trebuie sa platesc factura:justcuz::justcuz:
Eu cu ei nu am semnat nimic, am semnat doar avizul de primire. As putea si data in judecata sau deranjata de firmele de recuperare pentru aceasta suma?

Am uitat sa precizez si faptul ca doamna respectiva mi-a spus ca am fost sunata si am acceptat ceea ce mi-au spus ei, eu neprimind nici macar mesaj de la ei pentru a confirma ceva :hammer:
Ultima modificare: Joi, 16 Octombrie 2014
GabrielaSL, utilizator
Cel mai recent răspuns: Alexandru Canciu , Avocat 17:22, 16 Octombrie 2014
GabrielaSL a scris:

Am uitat sa precizez si faptul ca doamna respectiva mi-a spus ca am fost sunata si am acceptat ceea ce mi-au spus ei, eu neprimind nici macar mesaj de la ei pentru a confirma ceva :hammer:


AU mai fost cazuri asemanatoare de la banci imi amintesc --- dar nu numai. Ceva de genul te suna un reprezentant al bancii si te intreaba daca esti de acord sa iti prezinte o oferta. Spui da si dupa discutie te trezesti ca ti s-a bagat produsul sau serviciul respectiv pe gat.

Deh ... cica ti-ai dat acordul cand de fapt acordul era pentru a i se prezenta o oferta nu de a accepta o oferta pe care nici nu o auzise respectiva persoana.

Oricum ar fi sunt abuzuri. Va sfatuiesc sa nu stati pe o ureche ci sa rezolvati problema.

exista legea privind comertul online (OUG 34/2014), prin care se stipuleaza ca daca nu sunteti multumit de produsul cumparat il puteti returna in termen de 14 zile iar vanzatorul va va returna banii. Avand in vedere ca nu ati platit nimic, le returnati produsele intacte si atat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comert la distanta plummy plummy Buna ziua! Am o cunostinta care a facut o comanda acum ceva vreme prin internet la o firma. A comandat ceva aflat in oferta (compleu lenjerie intima cu 25 de ... (vezi toată discuția)
Drepturi conform legii 677/2001 vidoqc vidoqc Bună ziua! Am fost curios să văd ce se oferă prin cursurile societății EUROCOR și am descărcat o lecție gratuită de pe pagina acestora ... (vezi toată discuția)
Produse refuzate dupa mai bine de 20 de zile de la folosire. Xplode Xplode O firma (X S.R.L.)livreaza produsele comandate de catre un client persoana juridica(Y S.A.) pe baza de aviz de insotire, care a fost semnat de ... (vezi toată discuția)