Buna ziua!Situatia pe care v-o supun atentiei este urmatoarea: Primarul unei localitati a numit o Comisie de verificare a modului de utilizare a creditelor bugetare din cele doua scoli aflate in localitate.Obiectivele verificarii acestei comisii sunt: - modul de inregistrare in contabilitate a documentelor de evidenta tehnico-operativa tinand seama de principiul inregistrarii cronologice si sistematice; - modul de arhivare a documentelor; - modul de organizare si conducere a evidentei tehnico-operative cu ajutorul "fisei de magajie"; -intocmirea notelor de receptie si constatare diferente; -scaderea din gestiune si inregistrarea in evidenta magaziei cu ajutorul "bonului de consum". Intrebarile mele sunt urmatoarele: 1)Are competenta Primarul sa dispuna controlul unitatilor scolare? Daca da/nu ,care este cadrul legal?2) Poate fi contestata sau respinsa aceasta dispozitie a Primarului? 3)Poate fi contestata comisia?( mentionez aici faptul ca unul dintre membri are inceperea urmaririi penale,al doilea este fiul acestuia si al treilea nepotul primarului.Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra si va multumesc!
Modul de utilizare a creditelor bugetare se face de catre controlul financiar intern propriu.
Organul de control al primarului este AUDITORUL INTERN. De asemenea mai are Controlul Interm managerial. Peste toate este controlul extern executat de Curtea de Conturi a Romaniei.
Solicitati ca, controlul modului de utilizare a creditelor bugetaresa fie executat de catre acestia !
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Transfer intre gestiuni
ady09
buna ziua.am in programul saga create 2 gestiuni: una cantitativ valorica (productie) si una global valorica (comert cu amanuntul).Cum transfer produsul finit ... (vezi toată discuția)