Am cumparat niste jucarii pentru copilul meu online.
Jucariile mi-au fost livrate prin curierat, totul a fost in regula, dar nu am primit certifi cat de garantie.
Am sunat pentru a solicita lamuriri si mi s-a spus ca factura tine loc de garantie, existand mentiune despre asta pe factura.
As dori sa stiu faca factura poate intr-adevar sa tina loc de garantie?
Ce se intampla daca vreuna din jucarii se strica? Unde o trimit? La cei de la care l-am cumparat?
Garantia este de 2 ani? Asta nu se mentioneaza nicaieri pe factura. Scrie doar ca factura tine loc de garantie.
Da, factura emisa tine loc de garantie, pentru produsele achizitionate online.Daca produsul cumparat se va strica, apelati firma si tot ei se ocupa de reparatie.
Stimate domn,
Lucrez in domeniul distributiei articolelor pentru copii din 2008 pana in prezent insa va confirm faptul ca factura si garantia sunt lucruri total diferite.
Insistati (de preferat in scris pentru a ramane dovada) la site-ul in cauza sa va trimita fizic certificatele de garantie aferente fiecarui produs, semnate si stampilate. Precizati-le cat mai ferm posibil ca in cazul netrimiterii respectivelor documente in termen de 7 zile, va veti adresa Agentiei Nationale pt Protectia Consumatorului - ceea ce nu cred ca isi doresc.
Termenul de garantie de obicei este de 2 ani in functie de natura produsului (cu mici exceptii). Daca aveti probleme cu jucariile, le veti trimite site-ului de unde le-ati achizitionat pentru remediere/inlocuire.
In certificatele de garantie pe care le ofera firma noastra scrie in ce conditii se acorda / pierde garantia, ce acopera garantia, drepturile consumatorului, etc.
Cu stima,
Cristi