avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 264 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Garantie jucarii
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Garantie jucarii

Buna ziua,

Am cumparat niste jucarii pentru copilul meu online.
Jucariile mi-au fost livrate prin curierat, totul a fost in regula, dar nu am primit certifi cat de garantie.
Am sunat pentru a solicita lamuriri si mi s-a spus ca factura tine loc de garantie, existand mentiune despre asta pe factura.

As dori sa stiu faca factura poate intr-adevar sa tina loc de garantie?
Ce se intampla daca vreuna din jucarii se strica? Unde o trimit? La cei de la care l-am cumparat?
Garantia este de 2 ani? Asta nu se mentioneaza nicaieri pe factura. Scrie doar ca factura tine loc de garantie.

Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: cristi111us , utilizator 20:05, 18 Octombrie 2014
Da, factura emisa tine loc de garantie, pentru produsele achizitionate online.Daca produsul cumparat se va strica, apelati firma si tot ei se ocupa de reparatie.
Stimate domn,
Lucrez in domeniul distributiei articolelor pentru copii din 2008 pana in prezent insa va confirm faptul ca factura si garantia sunt lucruri total diferite.
Insistati (de preferat in scris pentru a ramane dovada) la site-ul in cauza sa va trimita fizic certificatele de garantie aferente fiecarui produs, semnate si stampilate. Precizati-le cat mai ferm posibil ca in cazul netrimiterii respectivelor documente in termen de 7 zile, va veti adresa Agentiei Nationale pt Protectia Consumatorului - ceea ce nu cred ca isi doresc.
Termenul de garantie de obicei este de 2 ani in functie de natura produsului (cu mici exceptii). Daca aveti probleme cu jucariile, le veti trimite site-ului de unde le-ati achizitionat pentru remediere/inlocuire.
In certificatele de garantie pe care le ofera firma noastra scrie in ce conditii se acorda / pierde garantia, ce acopera garantia, drepturile consumatorului, etc.
Cu stima,
Cristi

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs de trimis in service lauricafl lauricafl Buna ziua. Am o problema cu o casca bluetooth in valoare de 100 ron. S-a defectat si vreau sa o trimit in service. Am cumparat-o online si acelasi site ma ... (vezi toată discuția)
Magazin online - protectia consumatorului just_me_12345 just_me_12345 Buna ziua! Legat de comertul electronic... un client a cumparat o jucarie de la un magazin online, s-a jucat o luna de zile cu ea, apoi a dat telefon ca ... (vezi toată discuția)
Smartphone in garantie alexandra08 alexandra08 Salutare Am un smartphone care s-a defectat si pe care vreau sa-l trimit la cei care ofera garantia produsului. Un amic mi-a spus sa intocmesc un proces ... (vezi toată discuția)