avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 332 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... smartphone in garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

smartphone in garantie

Salutare

Am un smartphone care s-a defectat si pe care vreau sa-l trimit la cei care ofera garantia produsului. Un amic mi-a spus sa intocmesc un proces verbal de mana, in care sa specific ce anume pun in cutie(vreau sa pun tot ce am primit odata cu pda-ul: acumulatorul, cabluri, accesorii, cd-uri...etc)
Are cineva idee cum ar trebui sa arate un proces verbal care sa insoteasca produsul. Mentionez ca sunt din provincie si trebuie sa trimit produsul prin curierat.

....sau cum ar trebui sa procedez?
Cel mai recent răspuns: juridic dana , utilizator 20:04, 1 Iunie 2009
~ Conținut șters la cerere ~
cine-mi poate da un exemplu?

N-am vazut/facut niciodata un proces verbal :">
Sau puteti trimite produsul cu o adresa de inaintare care sa cuprinda enumerarea tuturor elementelor componente ale coletului.

Model:

(antet personal)
Numele, prenumele Dvs.
Adresa
telefon

Catre,
(numele unitatii de service)
Referitor: solicitare reparatie produs


Subsemnatul ___ cu domiciliul in ___, am achizitionat produsul ____la data de ___, cu nr. Factura ___, nr. bon___. de la unitatea (SC____) din loc. ____.
Va solicit pentru constatarea si remediere urmatoarei defectiuni:
___
____
____
(descrieti "simptomele")
Alaturat, pe langa produsul ___, predau si urmatoarele ____ (accesorii)
____
____
____
-certificatul de garantie -in original
-factura si bonul -in original
-etc

Multumesc anticipat,

Semnatura___
Data____
Localitate___


P.S.
1. Potrivit Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, in cazul in care produsul se afla in garantie, beneficiati de un termen de reparatie al produsului de maxim 15 zile de la data intrarii in service a
produsului.
2. Potrivit aceleiasi legi, aveti dreptul sa cereti vanzatorului restituirea cheltuielilor cu transportul produsului de la domiciliul Dvs. la unitatea de service (asa ca, ati putea transmite coletul cu plata la destinatie)
3. In cazul in care unitatea de service elibereaza certificatul de negatie, in baza acestuia aveti dreptul sa solicitati vanzatorului inlocuirea produsului sau restituirea pretului acestuia

P.S.
1. Pastrati copii dupa toate documentele transmise unitatii de service
2. Pastrati copie dupa adresa de inaintare a produsului catre unitatea de service
3. Cereti curierului confirmarea livrarii produsului catre unitatea de service.

Succes

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retragere garantie allview ayko5 ayko5 Am cumparat pe la jumatatea lunii iunie un telefon Allview X2 soul Mini de la RDS RCS cu abonament, dupa 2 luni am intampinat probleme cu display-ul ... (vezi toată discuția)
Rugaminte de lamurire problema furnizor de produse online Descriptiv Descriptiv Am comandat online un produs pe un site gestionat de o firma platitoare de TVA in Romania (ale carei date nu le gasesti pe respectivul site). A sosit prin ... (vezi toată discuția)
Buna ziua! ajutati-ma si pe mine cu un temei legal pentru a rezolva ... Astept20 Astept20 Buna ziua! Ajutati-ma si pe mine cu un temei legal pentru a rezolva urmatoarea situatie. Am trimis in service un telefon aflat in perioada de garantie de 2 ... (vezi toată discuția)