Am un smartphone care s-a defectat si pe care vreau sa-l trimit la cei care ofera garantia produsului. Un amic mi-a spus sa intocmesc un proces verbal de mana, in care sa specific ce anume pun in cutie(vreau sa pun tot ce am primit odata cu pda-ul: acumulatorul, cabluri, accesorii, cd-uri...etc)
Are cineva idee cum ar trebui sa arate un proces verbal care sa insoteasca produsul. Mentionez ca sunt din provincie si trebuie sa trimit produsul prin curierat.
Sau puteti trimite produsul cu o adresa de inaintare care sa cuprinda enumerarea tuturor elementelor componente ale coletului.
Model:
(antet personal)
Numele, prenumele Dvs.
Adresa
telefon
Catre,
(numele unitatii de service)
Referitor: solicitare reparatie produs
Subsemnatul ___ cu domiciliul in ___, am achizitionat produsul ____la data de ___, cu nr. Factura ___, nr. bon___. de la unitatea (SC____) din loc. ____.
Va solicit pentru constatarea si remediere urmatoarei defectiuni:
___
____
____
(descrieti "simptomele")
Alaturat, pe langa produsul ___, predau si urmatoarele ____ (accesorii)
____
____
____
-certificatul de garantie -in original
-factura si bonul -in original
-etc
Multumesc anticipat,
Semnatura___
Data____
Localitate___
P.S.
1. Potrivit Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, in cazul in care produsul se afla in garantie, beneficiati de un termen de reparatie al produsului de maxim 15 zile de la data intrarii in service a
produsului.
2. Potrivit aceleiasi legi, aveti dreptul sa cereti vanzatorului restituirea cheltuielilor cu transportul produsului de la domiciliul Dvs. la unitatea de service (asa ca, ati putea transmite coletul cu plata la destinatie)
3. In cazul in care unitatea de service elibereaza certificatul de negatie, in baza acestuia aveti dreptul sa solicitati vanzatorului inlocuirea produsului sau restituirea pretului acestuia
P.S.
1. Pastrati copii dupa toate documentele transmise unitatii de service
2. Pastrati copie dupa adresa de inaintare a produsului catre unitatea de service
3. Cereti curierului confirmarea livrarii produsului catre unitatea de service.