Buna ziua,
Detin o pensiune in judetul Suceava si doresc sa va prezint urmatorul caz: o agentie de turism face o rezervare pt unul din clientii lor pentru o perioada de 9 zile, rezervare care se achita integral in ziua in care a fost facuta. Clientul sta doar 2 zile din cele 9, spunand ca se v-a intoarce peste o zi, dar nu mai face acest lucru. Agentia cere, dupa check out-ul clientului lor returnarea banilor pentru cele 7 zile in care nu a stat respectivul in pensiune. In contractul semnat cu agentia respectiva nu se precizeaza nimic de rambursare sau nerambursare a sumei ramase. In urma discutiei cu contabila noastra, aceasta ne-a recomandat sa facem o factura storno pt restul sumei si una de avans pentru a nu trebui sa restituim banii agentiei. Intrebarea mea este daca sunt obligat sa-i restitui banii agentiei respective, acum ca sunt un avans pentru urmatoarele rezervari ale lor? Daca sunt obligat sa le restitui banii, care este articolul de lege care prevede acest lucru?
Va multumesc foarte mult !
Factura cu bucluc
ela david
O pensiune , fara sa aiba un contract de servicii cu agentia de turism in acest sens, emite catre agentie o factura pentru au avans de 2.000 lei urmand ca ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.