OUG 34/2006 actualizata, Articolul 213:
(1)Dosarul achizitiei publice trebuie sa cuprinda documentele intocmite/primite de autoritatea contractanta in cadrul procedurii de atribuire, cum ar fi,
dar fara a se limita la urmatoarele:
a)nota privind determinarea valorii estimate;
b)anuntul de intentie si dovada transmiterii acestuia spre publicare, daca este cazul;
c)anuntul de participare si dovada transmiterii acestuia spre publicare si/sau, dupa caz, invitatia de participare;
c1)erata, daca este cazul;
d)documentatia de atribuire;
e)nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire, in cazul in care procedura aplicata a fost alta decat licitatia deschisa sau licitatia restransa;
f)nota justificativa privind accelerarea procedurii de atribuire, daca este cazul;
g)procesul-verbal al sedintei de deschidere a ofertelor;
h)formularele de oferta depuse in cadrul procedurii de atribuire;
i)solicitarile de clarificari, precum si clarificarile transmise/primite de autoritatea contractanta;
j)raportul procedurii de atribuire;
k)dovada comunicarilor privind rezultatul procedurii;
l)contractul de achizitie publica/acordul-cadru, semnate;
m)anuntul de atribuire si dovada transmiterii acestuia spre publicare;
n)daca este cazul, contestatiile formulate in cadrul procedurii de atribuire, insotite de deciziile motivate pronuntate de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
o)documentele referitoare la functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, daca este cazul;
p)documentul constatator care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.
(2) Raportul procedurii de atribuire prevazut la alin. (1) lit. j) se elaboreaza inainte de incheierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru/sistemului de achizitie dinamic si cuprinde cel putin urmatoarele elemente:
a)denumirea si sediul autoritatii contractante;
b)obiectul contractului de achizitie publica/acordului-cadru sau sistemului de achizitie dinamic;
c)daca este cazul, denumirea/numele candidatilor participanti la procedura;
d)daca este cazul, denumirea/numele candidatilor selectati si neselectati, precum si motivele care au stat la baza selectarii sau neselectarii respectivilor candidati;
e)denumirea/numele ofertantilor participanti la procedura;
f)denumirea/numele ofertantilor respinsi si motivele care au stat la baza acestei decizii;
g)daca este cazul, motivele concrete pentru care una sau mai multe dintre oferte au fost respinse ca urmare a considerarii preturilor prezentate ca fiind neobisnuit de scazute;
h)denumirea/numele ofertantului/ofertantilor a carui/caror oferta a fost declarata castigatoare si motivele care au stat la baza acestei decizii;
i)in cazul ofertantului/ofertantilor castigatori, partea din contract pe care acesta/acestia au declarat ca o subcontracteaza, impreuna cu denumirea/numele subcontractantilor;
j)daca este cazul, justificarea hotararii de anulare a procedurii de atribuire.
(3)In cazul in care atribuirea contractului de achizitie publica se face pe loturi, raportul procedurii de atribuire poate fi elaborat si pentru fiecare lot in parte.
[ link extern ]