In urma achiziției on-line a 2 "amortizoare" ușa portbagaj cu garanție 2 ani, apare situația următoare:
Aceste se defectează în 3 luni de utilizare (în sensul ca nu mai țin portbagajul ridicat - deci nu mai fac ceea ce au fost proiectate sa facă) iar comerciantul refuza sa ofere schimbarea acestora pe motiv ca nu au fost montate de un service autorizat auto - clauza inclusa în certificatul de garanție !
Exista o baza reala legislativa care sa permită comercianților acest tip de ABUZ ... ?
Ce ne facem dacă și pentru a schimba acasă un bec sau un bec la un far de mașina trebuie sa solicitam un service autorizat pentru o situație pe care eu o pot rezolva în 1 - 10 minute, atât de simplu si de rapid se rezolva !>>>???
daca s-a solicitat aceasta clauza , cel care a scris-o credeti ca este pornit pe clienti ?
dar , daca , chiar nu ati montat corect acel amortizor ?
intr-un service autorizat , piesele sunt montate de un specialist , un om calificat...care va raspunde pentru dauna provocata prin acea garantie , drept urmare , dumneavoastra , va puteti trage singur la raspundere , nu pe comerciant .
comerciantul v-a vandut o piesa buna , si v-a dat o garntie .
referitor la bec , sa stiti ca la fel se procedeaza .
daca becul respectiv se tot arde din cauza unei probleme care dumneavoastra nu o vedeti...
Ma rog asta e parerea dvs. eu stiu ca orice produs are garantie in a noastra "iubita" Romanie ... deci de unde si pana unde acea obligativitate ?
Exista o lege care prevede asa ceva ?
Montarea amortizorului se face prin o foarte mica compresie a sa de aprox 2mm și se înfige / împinge in cele doua "cuie" unul în cadrul mașinii și celalalt în cadrul ușii portbagajului, deci cam ce credeți dumneavoastră ca nu am executat eu corect ni aceasta "manevra" de montaj ??
Daca ele nu mai țin ușa sus asta e din cauza montajului defectuos ???
si becul se monteaza la fel de usor ...dumneavoastra ati afirmat .
dar , in cazul unui incendiu ...
ce era greu sa mergeti la un sevice ?
normal ca nu sunt adeptul aberatiilor , si va dau dreptate , dar cred , ca de clauza respectiva , ati aflat tot de la vanzator , ca sigur nu ati citit ce scrie in garantie .
domnu -- e cumparatura on-line; garantia am citit-o dar dupa ce am primit marfa nu inainte.
ce este drept puteam renunta la ele in 15 zile, dar ce rost avea sa le mai comand ... daca ele se strica peste nici 2 luni .. am zis 3 dar nu au fost nici macar 2 luni de zile
daca considerati ca este abuz , aveti toate drepturile din lume sa va intoarceti impotriva comerciantului , totodata , aratand in plangere ca ati urmat pasii legali .