avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1046 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Stimulent de insertie fara concediu de maternitate?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Stimulent de insertie fara concediu de maternitate?

Situatia mea este urmatoarea:sunt medic rezident in untimul an, urmeaza sa nasc pe 10.11.2014 si nu doresc sa iau nici o zi de concediu de maternitate(nici pre, nici post natal). Mentionez ca toata luna noiembrie voi fi in concediu de odihna. Intrebarile mele:
1. Este legal sa nu imi iau concediu postnatal?
2. Pot solicita stimulentul de insertie incepand cu data de 01.01.2015?
Va multumesc frumos
Cel mai recent răspuns: Samoila Georgeta P.F.A. , Consultant resurse umane 15:14, 29 Octombrie 2014
iulyy2007 a scris:

1. Este legal sa nu imi iau concediu postnatal?

2. Pot solicita stimulentul de insertie incepand cu data de 01.01.2015?

1. Nu sunteti obligat la efectuarea celor 126 de zile de concediu medical pre si post.
2. Dupa data de 22 decembrie 2014 puteti solicita stimulent de insertie.
Ultima modificare: Miercuri, 29 Octombrie 2014
Samoila Georgeta P.F.A., Consultant resurse umane
Deoarece indepliniti conditiile pentru a beneficia de concediul de maternitate (chiar daca nu il solicitati) veti putea beneficia de stimulentul de insertie incepand cu a 43-a zi de la nasterea copilului.
tudorvaleriu a scris:

Deoarece indepliniti conditiile pentru a beneficia de concediul de maternitate (chiar daca nu il solicitati) veti putea beneficia de stimulentul de insertie incepand cu a 43-a zi de la nasterea copilului.

Adica 22 decembrie 2014, nasterea este la data de 10 noiembrie 2014.

Ultima modificare: Miercuri, 29 Octombrie 2014
Samoila Georgeta P.F.A., Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură