daca o firma de service electronice are frecvent clienti foarte buni internauti care posteaza imediat pe internat tot felul de pareri reale sau nereale cum se poate proteja cat de cat legal?
ce contract, ce clauza si cum ar tr formulata astfel incat in cazul in care clientul se duce si scrie diverse pareri dovedita sau cel mai adesea nedovedita sa il pot da in judecata pt daune de imagine?
ideea este ca foarte multi se grabesc pana sa se dovedeasca daca firma a gresit sau nu iar acea parerea ramane online pe forumuri putand alunga alti potentiali clienti.
oricine poate gresii dar se pare ca unii se joaca si se bazeaza tocmai pe faptul ca "nu are ce imi face"
Sincer nu prea vad cum sa va opuneti la review-uri sau pareri liber exprimate intre membrii unor comunitati virtuale, caci dreptul la exprimare este garantat de constitutie. Probabil ca singura metoda este sa va ridicati necontenit nivelul profesional si de servicii astfel incat un client multumit nu va scrie niciodata ceva negativ la adresa unui furnizor de servicii.
In caz contrar initiati actiune in instanta impotriva celui care v-a lezat in imagine si cereti daune reparatorii pentru prejudiciul moral suferit, dar mare atentie caci trebuie sa si dovediti ce cereti.