In 10.09.2014 am achizitionat un storcator Moulinex pentru legume si fructe, pt. mine a fost esential sa stoarca legume zilnic, min. cca.1-1,5 litru / zi (pentru ”tratament” de cancer).
S-a defectat deja de 2 ori, s-a trimis in service in alt oras! de catre magazin, timpul pierdut cate 10 zile / interventie. După ce l-am adus acasa a doua oara, peste o zi s-a stricat a treia oara. Mentionez ca am nevoie de storcator zilnic, obligatoriu, deci am pierdut total 20 zile vitale pentru mine+nervi, pentru ca aparatul era in service.
Intrebare:
1. storcatorul s-a defectat deja de 3 ori, accept sa se trmita a treia oara in service?
2. sau pot deja, dupa doua interventii, sa solicit restituirea banilor? M-a costat 490 lei, este o suma importanta pentru mine.
Nu doresc schimbarea produsului cu unul identic, vreau banii inapoi si sa cumpar unul de calitate. Pot sa solicit acest lucru, daca da cand?
Si care este baza legala pentr asta?
La magazin mi se spune ca pana cand cei de la service nu specifica ca produsul nu se poate repara, ei nu pot face nimic, e adevarat? Dar pana cand?Pana cand iese din garantie? Nu de aia l-am achizitionat sa tot il trimit la reparat.