Buna seara,
Am deschis acest subiect pentru a va descire situatia neplacuta si jenanta in care am fost pus pe data de 25.10.2014.
Cand am ajuns la Aeroportul Otopeni in jurul orei 20:00 am mers la automatele de unde iti poti comanda un taxi (teoretic verificat si sigur), mi-am luat tichetul pentru tariful de 1.39lei/km si am mers in fata sa imi gasesc un taxi disponibil. Un taximetrist care astepta in rand, cu becul verde aprins mi-a spus sa ii arat biletul sa imi spuna daca ma poate lua el, eu i-am aratat biletul, a spus ca este ok si m-am urcat in masina cu destinatia Gara de Nord. Numar taxi [editat - citit va rog Regulamentul de postare: pe forum nu se publica numele persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme, multumesc].
Calatoria a fost oarecum ok, desii soferul a fumat pe traseu lucru care m-a deranjat insa problemele au inceput cand am ajus la destinatie iar situatie a fost urmatoarea:
- cand l-am intrebat cat costa mi-a spus ca 100 de lei (suma pe care am vazut-o mai apoi afisata si pe un telefon pe care il avea pus in geam pe post de taximetru --> info afisate: distanta ~18 km iar suma ~ 97 lei)
- eu am ramas putin socat si l-am intrebat cum este posibil asa ceva, pentru ca mi se pare exagerat de mult
- taximetristul mi-a raspuns foarte revoltat ca atat face calatoria fiind o cursa noaptea si in afara orasului si traficul aglomerat si mi-a spus sa-i platesc imediat
- fiind pus intr-o situatie destul de urata si oarecum periculoasa daca mai comentam in acest sens, i-am dat 100 de lei si am coborat din masina, foarte repede a coborat si domnul taxinetrist si mi-a aruncat bagajul pe trotuar dupa care a plecat in tromba
- totodata nu a vrut sa imi dea bon fiscal pentru banii pe care i i-am dat, fapt care ma face sa cred si mai mult ca nu avea cum sa justifice aceasta suma imensa de bani
- cand am coborat din masina am apucat sa vad si sa retin numarul de inmatriculare dupa care am sunat imediat la dispecerat
- mi-a raspuns o doamna careia i-am povestit intamplarea si care mi-a spus ca NU exista tarif de noapte si NU se pune problema unei calatorii in afara localitatii
- i-am spus numarul de inmatriculare doamnei si aceasta mi-a confirmat ca taxi-ul este al lor si m-a sfatuit sa vorbescu cu managerul ei luni dimineata (27.10.2014)
Pana acum un comportament normal din partea firmei insa abordarea managerului mi-a ridicat cateva semne de intrebare.
- cand l-am sunat luni mi-a spus ca este taxi-ul lor, ca incearca sa dea de acest taximetrist si sa vorbeasca cu el
- mi-a spus ca intre timp sa scriu un e-mail catre companie in care sa reclam cele intamplate si faptul ca am fost inselat
- l-am sunat din nou mai pe seara si mi-a spus ca a reusit sa recupereze banii de la acest individ si ca o sa vorbim marti
- marti mi-a spus ca a rupt contractul cu acest taximetrist care de fapt nu era angajatul lui ci aveau un contract de colaborare si el nu poate sa ma ajute decat daca scoate banii de la el
- miercuri mi-a spus sa il mai las 2 zile ca tot nu a scos banii de la el, subliniind faptul ca a intrerupt contractul cu ceast taximetrist
- vineri mi-a spus ca taximetristul nu vrea sa ii aduca banii dar o sa ma sune el luni (3.11.2014) sa imi dea detaliile acestuia pentru a putea sa ii fac o plangere la OPC
- astazi este luni si nu s-a intamplat nimic (nici nu m-a sunat si nici nu mai raspunde la telefon)
- acum tind sa cred ca acest manager ma duce cu vorba si incearca sa amane lucrurile pana eu ma voi plictisii sau voi uita
Va rog sa extrageti dumneavoastra informatiile care mi-ar putea fi de folos dpdv juridic pentru a putea face ceva in acest sens, mai jos o scurta reamintire cu ceea ce consider eu important:
- taxi-ul a intrat in aeroport, deci trebuie sa fie inregistrat si la intrate si pe camerele de filmat
- tichetul de la automat a ramas la el
- i-am platit 100 de lei pentru care nu am primit bon fiscal
- posibil taxi-ul apare inregistrat si pe camerele de filmat din fata hotelului unde am ajuns (langa Gara de Nord)
- in bord avea un telefon mobil pe post de taxometru pe care scria 5lei/km, ~18km parcursi si ~97lei de plata
- in sistem probabil se vede ca nu a fost eliberat bon pentru cursa respectiva, sau a fost eliberat mai tarziu iar comanda a fost inregistrata tot mai tarziu (20:25 ora sosirii)
- managerul spune ca nu poate face nimic deoarece taximetristul este un colaborator cu care a incheiat contractul in baza plangerii mele trimisa pe e-mail la adresa firmei
Aceasta este intamplarea descrisa lung si amanuntit pentru care va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat!
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns:
DinuX , utilizator
08:00, 28 August 2018