avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema furnizor telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema furnizor telefonie

Buna ziua,

Am un abonament pe persoana juridica care a iesit din perioada minima de 1 an.
Am solicitat inchiderea abonamentului pe data de 31.10.2014 si ei vor sa mai platesc inca o luna abonamentul cu toate ca eu nu mai folosesc serviciile Telekom.

In contract scrie ca trebuie sa anunt cu 30 de zile inainte rezilierea lui, dar nu mi se pare normal sa mai platesc inca o luna tinand cont ca acest contract a iesit din perioada minima de aproximativ 1 an.

Multumesc!
Daca in contract se stipuleaza ca rezilierea se face in termen de 30 zile, trebuie sa achitati abonamentul pentru aceasta perioada. Era bine sa fi facut solicitarea dupa 11 luni, astfel era respectat si termenul de 1 an si cel de 30 zile!
Pentru inceput trebuie sa notificati in scris Telekom, este ideal sa trimiteti aceasta notificare prin serviciul postal cu dovada de primire. In notificare le aratati nemultumirea dumneavoastra si le puneti in vedere ca in termen de 15 zile de la data primirii sa va comunice un raspuns cu remedierea problemei. Daca nu vi se comunica un raspuns, formulati o sesizare la ANPC la care anexati dovada ca le-ati solicitat , in scris,celor de la Telekom sa va scuteasca de la plata abonamentului in plus , pentru luna mentionata. Este important sa anexati sesizarii ANPC notificarea si dovada de primire adresata institutiei Telekom.
Ultima modificare: Miercuri, 5 Noiembrie 2014
Oana Macovei, Avocat
Buna ziua,

Cred ca nu m-am exprimat bine.
Contractul a fost facut la data de 27.10.2012 pe o perioada de 1 an.

Acea perioada deja a trecut.

Eu pe data de 31.10.2014 am solicitat rezilierea contractului si inchiderea abonamentului.
In acest sens, cei de la Telekom imi spun ca trebuie sa mai stau inca o luna si sa le platesc serviciile.

Eu tin sa mentionez ca am spus ca nu mai folosesc aceste servicii si am anuntat inainte de a intra in luna urmatoare, respectiv noiebrie.

In acest sens prin lege sunt obligat sa le mai platesc inca o luna?

Multumesc!
Exact cum am precizat mai sus. Nemulumirea dvs trebuie comunicata in scris celor de la Telekom intrucat daca o formulati verbal nu ramane nicaieri . Dupa care, daca nu vi se restituie suma platita in plus, in mod nejustificat, pentru inca o luna, va adresati ANPC cu o plangere in acest sens. Daca a intervenit rezilierea contractului nu este legal sa va mai perceapa plata unei luni de abonament in plus.
Multumesc pentru raspuns!

Daca trimit pe email se considera la fel primita solicitarea mea?

Astfel incat atunci cand ma voi adresa ANPC sa o pot atasa?

Multumesc!

Dragos Popa

Alte discuții în legătură

Rezilire contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom Magdalena123456 Magdalena123456 Bună ziua. Cum pot să reziliez un contract Telekom dacă proprietarul (tatăl meu) a decedat? Trebuie să plătesc taxa de reziliere pentru reziliere ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom (internet fix si tv) Alex379 Alex379 Buna ziua! Am semnat un contract cu Telekom, care cuprinde pachetul de servicii Internet fix si Televiziune. Vreau sa reziliez contractul inainte de ... (vezi toată discuția)