avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 572 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Pot beneficia de indemnizatia de crestere a copilului?

Buna ziua!
Lucrez ca politist din anul 2002, iar anul trecut am fost arestat 4 luni, si apoi am revenit si lucrez tot ca politist, dar pus la dispozitie!
Pe 19 septembrie anul acesta, sotia a nascut si as dori sa intru in concediu de crestere a copilului.
De la serviciu mi s-a spus ca nu pot deoarece conform legii, nu am lucrate 12 luni, din care sa realizez venituri, ci doar 10 luni, deoarece aceasta perioada se suprapune cu ultimele 2 luni din perioada cand am fost in arest!
Nu puteam sa realizez venituri in acea perioada, si mentionez ca am toate contributiile platite la casa de asigurari!
Ce trebuie sa fac ca sa pot sa intru in concediu de crestere a copilului, sau nu se poate?
Va multumesc anticipat pentru raspuns!
Cel mai recent răspuns: DanielNecula , utilizator 17:56, 7 Noiembrie 2014
Pe durata arestul raportul de serviciu a fost suspendat . Fapta savarsita de dvs s-a terminat cu o condamnare, N.U.P. , S.U.P. etc.?

Potrivit art.65 alin.6 din Legea 360/2002, in cazul in care s-a dispus scoaterea de sub urmarire penala ori achitarea, precum si in cazul incetarii urmaririi penale ori a procesului penal, politistul va fi repus in toate drepturile anterioare, inclusiv compensarea celor de care a fost privat pe perioada punerii la dispozitie, respectiv a suspendarii din functie, potrivit competentelor stabilite prin ordin al ministrului administratiei si internelor.
1. Plata contributiilor nu este o conditie pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC).