Buna ziua,
Societatea la care lucrez a achizitionat un aparat de dezumidificare si incalzire la pretul x Ron.
Am platit un avans in cuantum de 60% pentru achizitionarea unui aparat de dezumidificare si incalzire in data de 21.01.2008 conform factura seria x, nr. x in valoare de x Ron, achitata cu OP din data de 21.01.2008 . La data de 1.07.2008 am primit aparatul care nu a functionat deoarece a fost defect de la inceput, lucru constatat si de tehnicienii lor.
Restul de plata in cuantum de 40% a fost achitat conform factura seria x, nr. x din data de 04.09.2008, in valoare de x Ron, achitata cu OP din data de 04.09.2008.
De la data primirii aparatului, la cererile noastre repetate o echipa de tehnicieni a venit si a incercat punerea aparatului in functiune, dar fara nici un rezultat, motiv pentru care au ridicat aparatul de la sediul nostru de doua ori pentru remedierea defectiunii. In prezent, aparatul se afla la Bucuresti la sediul societatii lor.
Aveau obligatia ca in termen de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sa repare sau sa inlocuiasca produsul conform Art. 11 din Lege nr. 449/2003 : ,, Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.’’
Art. 13 din aceeasi lege nr. 449/2003 prevede expres cazurile in care se poate solicita restituirea sumei. Astfel societatea noastra nu a beneficiat de repararea sau inlocuirea produsului asa cum prevede punctual (a) al art.13 din legea nr. 449/2003.
In cazul de fata aceasta procedura nu a fost respectata si s-a sfarsit fara remedierea defectiunii sau inlocuirea aparatului. Mai mult, in perioada de service trebuia sa primim un aparat care sa inlocuiasca aparatul defect, eu asa stiu ca se procedeaza.
Va rog sa retineti faptul ca este vorba de o perioada foarte lunga de timp in care noi nu am beneficiat de acest aparat. Mai mult nu vor sa ne restituie nici banii.
Nu stiu exact ce procedura trebuie urmata ,sau ce esteste de facut in cazul acesta.
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns:
juridic dana , utilizator
20:31, 29 Mai 2009