avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 714 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale O chitanta gresita
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

O chitanta gresita

As dori sa stiu care sunt sansele sa castigam in instanta daca intentam proces la o persoana(client) cu care nu cadem la pace(trebuie sa ne dea diferenta de bani):
Suntem o firma de curierat si la un moment dat am ajuns sa livram un colet unui client,problema apare in momentul in care in loc sa facem chitanta pe 999.59 valoarea facturi,adica a produsului de la expeditor,adica valoarea produsului,noi am facut chitanta pe 99.59. Problema ii ca,clientul nu vrea sa ne mai dea bani si cu asta basta,zice ca ii vina noastra si nu o intereseaza.Greseala noastra s-a produs cand nota de transport de la expeditor a venit defecta,insemnand ca nu se putea scana codul respectiv de bare ducand la crearea unui nou document de transport nou,pentru a putea merge la client pentru livrare. Aici apare problema in sensul ca atunci cand s-a creat documentul de transport,s-a creat cu 99,59(suma gresita) in loc de 999,59( suma corecta) care chitanta la randui a fost generata gresit. Ce sanse sunt sa recuperam banii? Multumiri.
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 09:49, 11 Noiembrie 2014
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Sanse mari, clientul (in porcismul sau) nu se poate prevala de o eroare de scriere ca sa nu achite pretul, aducetii al cunostinta ca va plati cheltuieli de judecata, cheltuieli cu avocatul si daune.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Minime. Clientul a plătit chitanța emisă si probabil are si dovada. Nu cred ca este o paguba asa mare la o astfel de firma, si nici nu este vina clientului ca Dvs ati emis o factura greșita.
Ultima modificare: Luni, 10 Noiembrie 2014
av_silvia_margineanu, utilizator
Factura este de 999.59 adica suma corecta,chitanta este cea gresita de 99,59.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
V-am mai spus, pretul serviciulu/produsului este clar 999 lei, nu se poate folosi clientul de o eroare ca sa nu mai achite pretul corect. Sanse maxime, plus daune si cheltuieli.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca ati emis factura pentru suma de 999, 59 lei iar chitanta s-a emis pentru suma de 99,59 lei, inseamna ca beneficiarul a efectuat o plata partiala, deci ramane dator cu restul de pana la 999,59 lei, faceti somatie catre beneficiar sa va achite restul de suma, daca acesta nu efectueaza plata emiteti convocator pentru conciliere directa, si daca nici in urma concilierii nu obtineti restul de suma, puteti sa il actionati in judecata, fie pe dreptul comun, fie prin ordonanta de plata.

Alte discuții în legătură

Relatii magazin online - firma curierat gatanmarius gatanmarius Buna seara! In prezent dezvolt un magazin online si caut colaboratori pentru livrare. Am primit azi o oferta buna dar sunt un pic in ceata cu procedura de ... (vezi toată discuția)
Din greșeală, am trimis unui client un produs gratuit (am omis să trecem pe awb valoarea rambursului) dar el pretinde că a plătit curierului expediția. cum ne putem recupera banii? cosmin_adrian cosmin_adrian Buna ziua, Noi operam un magazin online in Cadrul Emag (suntem parteneri) si avem o problema cu un client caruia i-am trimis un produs gratuit omitand sa ... (vezi toată discuția)
Am nevoie de avocat? kotelvero kotelvero As avea o nelamurire, vreau sa dau in judecata pe cineva.Pe scurt,i s-a emis o chitanta gresit,o suma mult mai mica decat valoarea facturi: in loc de 999,59 ... (vezi toată discuția)