Rog consiliere in condtiile in care nu am cunostnte juridice,nu stiu daca e bine sau nu sa semnez acest contract,expun mai jos ce a ce mi sa parut a nu fi ok
multumesc anticipat,
CONTRACT CADRU DE INTERMEDIERE in conformit cu art 269 alin. 2, cu ref la dispoziţia articolului 262 alin. 1 din Legea nr. 513/1991
art 1
1=Obiectul,intermedierea încheierii contractelor cu persoane terţe (în cazul nostru ”ofertanți locuri de muncă”,
art 2
a) obiectul : activitate de îngrijire și asistență medicală
b) locul executării în contractul de intermediere: State membre ale Uniunii Europene
c) remuneratie minimă pentru munca/serviciul prestat, care rezultă
din contractul de intermediere:Candidatul – angajatul nostru, remunerația este minimă conform legii în vigoare, plus diurne
d) achitarea cheltuielilor de călătorie: nu sunt garantate
e) posibilitatea de asigurare a cazării
Articolul 3
Obligaţiile intermediarului
5. Intermediarul se angajează să asigure (să rezerve) transportul la locul de muncă a candidatului conform prezentului contract și înapoi la sfârșitul perioadei de plasare.
Articolul 4
5. În cazul acceptării ofertei pentru încheierea contractului de intermediere, candidatul se angajează să se prezinte potrivit instrucţiunilor intermediarului la adresa ofertantului în vederea încheierii contractului intermediar.
9.Încetarea contractului de intermediere este posibilă doar în caz de acord , sau în cazul în care au fost încălcate condiţiile specificate în contractul de
intermediere din partea ofertantului Pentru orice alt motiv, candidatul are dreptul de a rezilia contractul numai cu acordul scris al intermediarului, care fără
întârziere este obligat să trimită candidatului notificarea sa în scris
privind rezilierea .
10. Candidatul se obligă, că nu va contacta direct nici un ofertant,
(interdicţia de eludare a intermediarului).
11. Candidatul se angajează să nu dezvolte nici o activitate, prin
care ar putea modifica condiţiile menționate în contractul de
intermediere pe perioada valabilităţii acestuia, fără a înștiința
intermedierul în mod corespunzător
Articolul 5
Interzicerea concurenţei
Candidatul se angajează să nu dezvolte direct sau prin intermediul
unui terţ nici un gen de activitate de intermediere în temeiul
obiectului acestui contract, pentru nici un ofertant, care
cooperează cu intermediarul şi nici cu alţi parteneri intermediari
pe durata valabilităţii prezentului contract şi nici în următorii 5 ani
după încheierea prezentului contract
Articolul 7 Obligaţia de confidenţialitate
Părţile au cuvenit, că sunt obligate să păstreze secret toate faptele cu care au intrat în contact în timpul încheierii și executării prezentului contract, precum şi cele pe care le deduc direct sau indirect din activitatea desfășurată, chiar şi după încetarea prezentului contract.
Articolul 8 Penalităţi contractuale
1. În cazul încălcării obligaţiei prevăzute la art.4, punctul 4, 5, 6, 7, 9, 10 şi 11 din prezentul contract de către candidat, intermediarul poate pretinde sancţiunea contractuală în cuantum de 100 EURO (: o sută euro), pentru fiecare caz individual. În caz de încălcare a obligaţiilor prevăzute la art.4 punctul 8. din prezentul contract de către candidat, intermediarul are dreptul de a pretinde sancţiune contractuală în cuantum de 1 000.00 EURO (: o mie euro).
Penalităţi contractuale convenite sau plata acestora nu afectează dreptul la despăgubiri în întregime. Orice sancţiune contractuală este scadentă în termen de 14 zile de la primirea notificării în scris intermediarului pentru achitarea ei cu
trecerea dispoziţiunilor relevante ale contractului care a fost încălcat.
2. Dacă ofertantul serviciilor de îngrijire, cu care candidatul încheie contract de intermediere, se decide din timp să rezilieze contractul de intermediere din motivul încălcării temeinice a condiţiilor negociate, intermediarul are dreptul să
solicite achitarea secţiunii contractuale în cuantum de 100,- EURO (în litere: o sută euro) în fiecare caz individual. Cuvenirea sancţiunii contractuale nici achitarea ei nu afectează dreptul la despăgubiri în întregime. Penalitatea
contractuală este scadentă în termen de 14 zile de la primirea notificării scrise a intermediarului pentru achitare cu trecerea dispoziţiilor relevante ale contractului, care au fost încălcate.
3. În cazul încălcări dispoziţiilor prezentului contract prevăzute la articolele 5 şi 7 din partea candidatului, intermediarul are dreptul de a solicita plata sancţiunilor contractuale în cuantum de 5000, - EURO (în litere: cinci mii euro), în fiecare caz individual. Penalităţile contractuale convenite sau plata acestora nu afectează în nici un fel dreptul la alte despăgubiri în întregime. Orice sancţiune contractuală este scadentă în termen de 14 zile de la primirea notificării scrise din partea intermediarului privind plata acesteia cu referire exactă a dispoziţiilor relevante ale contractului, care au fost încălcate.
Articolul 9 Durata contractului
1. Prezentul contract se încheie pe perioadă nedeterminată.
2. Acest contract poate fi reziliat:
a) printr-un acord scris de părţiile contractante, indicând data terminării valabilităţii prezentului contract;
b) printr-un preaviz dat de către oricare dintre părţi, chiar şi fără declararea motivului:• Preavizul trebuie să fie întocmit în formă scrisă, altfel nu este valabil. În caz de reziliere a contractului de către oricare dintre părţile contractante, încetează valabilitatea contractului odată cu expirarea perioadei de preaviz, care este două luni, şi începe din prima zi a lunii următoare după primirea notificării de către cealaltă parte;
• intermediarul este autorizat să rezilieze prezentul contract din motivul încălcării obligaţiilor candidatului stabilite în prezentul contract. Şi anume prin notificarea scrisă de reziliere a prezentului contract, cu menționarea motivelor de reziliere la adresa candidatului menționată în antetul prezentului contract. Consecințele rezilierii contractului din partea intermediarului intră în vigoare la data primirii acestei notificări.
Articolul 10 Soluţionarea litigiilor, clauzelor de arbitraj şi recuperarea datoriilor / creanţelor
1. Eventualele litigii care decurg din prezentul contract vor fi soluționate de părţile contractante în primul rând extrajudiciar, respectiv pe cale amiabilă. 2. Părţile convin că în cazul în care nu reuşesc să rezolve o dispută din prezentul contract,
conform punctului 1. a prezentului articol, toate litigiile care decurg din raporturi juridice, rezultă din prezentul contract, sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv din toate relaţiile secundare juridice, cu privire la acest contract, pretenţiile la despăgubire, contestarea validității, interpretarea şi rezilierea prezentului contract, se pot dezbate şi dispune în acţiune de
judecată în faţa Tribunalului de pe lângă Judecătoria din [EDITAT] şi aceasta în faţa unui judecător unic. Părţile contractante se supun deciziei pronunţate de tribunal și convin că o astfel de decizie va fi finală, cu caracter obligatoriu şi executoriu. În cazul în care acest tribunal încetează să mai existe, problema poate fi abordată în cazurile şi în condiţiile descrise în acest punct, la Judecătoria [EDITAT] în faţa unui judecător unic.
3. Candidatul este conştient de faptul că intermediarul în conformitate cu legislaţia [EDITAT] asigură recuperarea datoriilor/creanţelor faţă de candidat prin intermediul unei persoane autorizate, pe baza unei împuterniciri de la intermedia
Articolul 11 Dispoziţii finale
1. Relaţiile nereglementate în prezentul contract se interpretează conform Codului comercial şi altor legi juridice aplicabile potrivit legislaţiei Republicii Slovace.
2. Modificările sau completările la prezentul contract se pot face numai prin amendamente scrise, numerotate, semnate de persoane autorizate.
3. În cazul în care acest contract nu prevede altfel, toate cererile de despăgubire, care decurg din acest contract, vor fi aplicate faţă de partea a doua în scris, prin scrisoare recomandată, fax, e-mail sau predate personal. În cazul serviciilor poştale, data de revendicare a pretenţiilor se consideră data primirii scrisorii recomandate la adresa menţionată în acest contract, şi în cazul în care în viitor se schimbă adresa părţii contractante trecută în timpul dat de lege în registru.
Efectele livrării acestor scrisori recomandate conform prezentului contract sunt îndeplinite chiar şi atunci, când beneficiarul în cauză nu ridică scrisorile respective, și atunci se ia în calcul data când scrisoarea oficială se întoarce înapoi la expeditor, ca nefiind ridicată de către destinatar fără menționarea motivului
4. Părţile contractante în mod constant declară că sunt pe deplin capabile şi autorizate pentru a efectua acest act juridic, să nu inducă intenționat în eroare cealaltă parte contractantă, pentru că dispoziţiile prezentului contract coțin dorința lor liberă, serioasă, specifică și ușor de înțeles, că nu a fost încheiată în condiții nefavorabile, dovada de care au semnat.
Părțile declară că acest contract conține textul complet al unui contract unic, care se referă la obiectul contractului dintre cele două părți. Acest contract este superior tuturor propunerilor verbale sau scrise anterioare sau și altor înțelegeri avute între cele două părți.
5. Prezentul contract intră în vigoare de la data semnării de către ambele părţi. 6. În cazul în care orice prevedere a prezentului contract este considerată invalidă sau inaplicabilă, rămân toate celelalte prevederi ale contractului valabile şi restul conţinutului contractului va fi înlocuit prin dispoziţii legale. 7. În cazul în care conform prezentului contract, va fi necesar livrarea oricărui document la adresa părții contractante, menționată în titlul acestui contract, dacă nu este vreo schimbare de adresă menționată în scris a celeilalte părți. În cazul în care documentul, chiar și în aceste condiții se returnează ca nelivrat, părțile contractante se decid că efectele livrării intră în vigoare în a treia zi de la primirea retur de către partea care expediază.
8. Părţile în mod constant declară că au citit cu atenţie acest contract, au înţeles conţinutul şi ca dovadă, textul contractului cu toţi termenii incluși corespunde voinţei lor, care este confirmată în acest contract cu semnătura lor proprie.
ANEXA Nr. 1 LA CONTRACT CADRUL DE INTERMEDIERE nr. ......
CODUL ETIC
1. / În momentul plecării în străinătate este necesar să vă luaţi cu dvs:
Cursul de îngrijitor în original sau certificat dacă este vorba despre persoane cu studii medicale, tradus în limba germană.
IN CONDITIILE IN CARE EU NU AM CALIFICARE DE INGRIJITOR SI AM SPUS ASTA
3 / Cooperarea partenerilor contractuali
Compania solicită partenerilor contractuali crearea armoniei perfecte cu familia gazdă şi asigurarea cooperării reciproce echipei de asistență medicală. (Nu însărcinaţi familia gazdă, cu problemele Dvs. personale, precum să nu vă exprimaţi opiniile cu privire la alte persoane, care sunt direct legate cu intermediarul), ci dimpotrivă, să cooperaţi
şi să nu vă plângeți de condiţii.
Prin acesta mă angajez să respect pe deplin principiile de comportament din codexul etic al personalului de îngrijire .............. s.r.l. şi respectarea lor potrivit filozofiei interne. Să nu afectez reputaţia firmei ................s.r.l. precum şi calitatea exercitării îngrijirii pacientului în familia gazdă.
Cel mai recent răspuns:
isaiamariana , utilizator
14:10, 12 Noiembrie 2014