Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
firma din Olanda poate obliga soferul sa plateasca reparatiile unei remorci,,daca aceasta are asigurare?Sotul meu lucreaza la o firma cu sediul in olanda,cu contract din romania.Zilele trecute a avariat putin remorca tirului,trecand pe sub un pod semirotund ,aflat invecinatatea firmei unde trebuia sa descarce.Alta cale de acces nu era .A anuntat imediat incidentul la firma. intors la garaj a fost anuntat ca va suporta cheltuielile pentru reparatii(avaria este minora),costuri care pot ajunge la 20000euro.Este normal ?Daca remorca avea asigurare...Suntem disperati,cum se procedeaza in astfel de cazuri?
Eu am inteles din mesaj ca ar fi fost drum public. Presupunand insa ca drumul era privat - atunci Casco nu mai este valabil? Casco nu se plateste pentru a acoperi riscurile cauzate de diverse evenimente provocate de catre soferul respectivului vehicul? Nu ar trebui sa suporte asiguratorul aceasta paguba.
cu respect domnule Bratu , dar diferenta dintre un stat locuit de oameni civilizati si Romania ...este mare .
daca ar fi fost drum public , ar fi fost semnalizat corespunzator facand referire la inaltimea maxima admisa .
soferul (care este sofer de meserie) , trebuie sa stie ca semiremorca lui are inaltimea intre 4 m - 4,1 m ....deci , vina ii apartine in procent de 1000 % .
Vina este a soferului, acest lucru este indiscutabil si de acest lucru este si el constient. Indiferent ca se afla pe un drum public sau privat el era la volan. Intrebarea este referitoare la plata reparatiilor in conditiile in care remorca era asigurata CASCO. Trebuie el sa plateasca ceva sau suporta asiguratorul?
Ma gandesc ca daca nu ar fi avut Casco nu s-ar fi angajat acolo. Sa presupunem ca el primeste 1000 euro salariu. In conditiile in care raspunde de 50000 -100000 euro (remorca, tir, incarcatura) ... poate ca nu ar fi lucrat in aceste conditii. El a acceptat locul de munca stiind ca remorca + tirul + incarcatura sunt asigurate. Riscurile de a face un accident de circulatie sunt totusi destul de mari.
acum , hai sa stricam masinile si semiremorcile , ca patronul a fost grijuliu si a facut CASCO .
stiti ca sunt societati care nu angajeaza soferi decat daca duc garantie la firma casa si masa?
tocmai acesta este motivul.
intradevar dauna de 20000 de euro este echivalentul unei semiremorci nu noua dar buna.probabil aici este neregula , si este un abuz din partea cui cere acesti bani.
Nu zice nimeni sa strice masinile pe baza faptului ca exista CASCO. Eu incerc doar sa inteleg fenomenul si sa inteleg de ce se mai plateste CASCO. Daca exista CASCO dar despagubirile le plateste soferul atunci poate ca ar trebui sa incaseze el prima de asigurare.
Pana la urma ce asigura CASCO in cazul firmelor si ce nu asigura? Chestiunea aceasta nu reusesc sa o inteleg. In linii mari exista trei posibilitati de evenimente. Vina cuiva care o rezolvi prin RCA-ul lui, autor necunoscut si vina soferului. Stiam ca o asigurare CASCO acopera si riscurile evenimentelor produse de soferul autovehiculului avariat. Sa inteleg ca de fapt nu prea este asa?
Recunosc ca nu stiam ca li se cer soferilor sa vina cu garantie locuinta lor. Atata timp cat stiu de la inceput pana la urma ramane alegerea soferilor de a accepta sau nu.