avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 766 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Prelungire Dovada - Numere Rosii Expirate
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

Prelungire Dovada - Numere Rosii Expirate

Am fost prins de un echipaj de politie circuland cu numere rosii expirate (de 3 zile)! Mi-a fost adus la cunostinta ca am savarsit o infractiune, mi-a fost retinut permisul de conducere, mi-a fost eliberata dovada cu drept de circulatie 15 zile.
Maine imi expira dovada! De pe 03.11.2014 si pana in prezent nu m-a sunat nimeni sa dau declaratii (am inteles ca asa trebuie sa se procedeze pentru intocmirea dosarului de urmarire penala) exista vreo posibilitate in care pot solicita prelungirea dreptului de circulatie pana la finalizarea dosarului ? Lucrez ca sofer si nu as vrea sa-mi depun maine demisia !

Va multumesc !
Mergetinazi si cereti prelungirea.
avocat_lascoschi@yahoo.com a scris:

Mergetinazi si cereti prelungirea.

Unde trebuie sa ma prezint? La politie la biroul rutier ?
La Parchet.
patrascu razvan a scris:

La Parchet.

Dosarul meu este inca la politie! La dosar nu exista nici o hartie semnata de mine; nici o declaratie; eu nu am semnat nimic ! mi-au spus ca o sa ma sune sa vin sa dau declaratii !
Pot solicita parchetului sa-mi prelungeasca dovada?

Va multumesc !
Ultima modificare: Luni, 17 Noiembrie 2014
maseax, utilizator
Da, asta v-am spus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Permis retinut, dosar penal art 334 alin 1 cod penal mary_stoica mary_stoica Buna ziua In data de 07.12.2017 mi-a fost retinut permisul pentru ca am circulat cu numere rosii expirate si mi s-a facut dosar penal. Am primit dovada de ... (vezi toată discuția)