Buna ziua,
cum se pot inregistra si deconta cheltuielile de intretinere locuinta de serviciu pentru un SRL. SC a inchiriat o locuita-apartament care nu este sediul firmei. Facturile de utilitati sunt pe numele proprietarului imobilului. Cum se pot deconta ca si cheltuieli pe firma?
Daca locuinta-apartament nu este sediul firmei inseamna ca acolo aveti un sediu fictiv.
Care cheltuieli anume vreti sa le decontati? Pe cele de acolo sau pe cele de unde consumati efectiv?
In general cheltuielile cu utilitatile se scad ca si deductibile din venitul brut, daca sunt facturate la adresa respectiva PE NUMELE FIRMEI.
buna ziua,
nu este un sediu fictiv- este locuinta de serviciu, in sensul ca este incheiat un contract de inchiriere intre proprietar si SC. Imobilul respectiv este intr-o alta localitate decat sediul, avand legatura cu activitatea. Cheltuielile ce se doresc a se deduce sunt cele legate de utilitati: current electric, gaz, intretinere. Facturile nu se pot intocmi pe numele firmei deoarece nu este de accord proprietarul.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.