avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1096 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONCEDIU DE STUDII DOCTORAT
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONCEDIU DE STUDII DOCTORAT

DACA SUNT PROFESOR IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR, INSCRIS LA DOCTORAT DE DOI ANI, CAND SI PE CE PERIOADA POT SOLICITA CONCEDIU DE STUDII CU PLATA?
DE ASEMENEA VREAU SA STIU DACA DOCTORATUL OBTINUT DE CETATENII ROMANI IN REPUBLICA MOLDOVA ESTE RECUNOSCUT IN ROMANIA. INTREB ACEASTA DEOARECE AM AUZIT CA MINISTRUL EDUCATIEI, ECATERINA ANDRONESCU, S-A PRONUNTAT IMPOTRIVA RECUNOASTERII UNUI ASEMENEA TITLU. MULTUMESC
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 10:25, 1 Iunie 2009
palsecam a scris:

DACA SUNT PROFESOR IN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR, INSCRIS LA DOCTORAT DE DOI ANI, CAND SI PE CE PERIOADA POT SOLICITA CONCEDIU DE STUDII CU PLATA?
DE ASEMENEA VREAU SA STIU DACA DOCTORATUL OBTINUT DE CETATENII ROMANI IN REPUBLICA MOLDOVA ESTE RECUNOSCUT IN ROMANIA. INTREB ACEASTA DEOARECE AM AUZIT CA MINISTRUL EDUCATIEI, ECATERINA ANDRONESCU, S-A PRONUNTAT IMPOTRIVA RECUNOASTERII UNUI ASEMENEA TITLU. MULTUMESC