avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Asigurari auto la preturi exagerate
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Asigurari auto la preturi exagerate

Buna ziua. Imi cer scuze in avans pentru lipsa de notiuni privitoare la lege.
Situatia e urmatoarea: am 23 ani si sunt proprietarul unui Logan din 2007. Tocmai ce mi-a expirat asigurarea. Spre surprinderea mea, o asigurare noua ma costa minim 1000 lei pentru doar 6 luni - enorm, din moment ce sunt inca student. Un contract v-c cu unul din parinti se sfarseste in inmatricularea cu un pret de +1800 lei, din nou imposibil. Am auzit de varianta unui contract de comodat, dar din ce am inteles aici pe site, comodatarul plateste taxele tot pe numele proprietarului.
Pare-se ca o alta varianta ar fi: X vinde lui Y; contract de v-c intre cei doi. X radiaza masina de pe rolul fiscal. Y o inmatriculeaza fiscal si se trece pe talon cu "instrainat catre'.
Rugamintea mea ar fi sa imi spuneti daca vedeti vreo cale/alternativa viabila pentru situatia mea.. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Constantin Popovici , Consultant asigurari 13:06, 25 Noiembrie 2014
Cea mai viabila cale e sa faci rost de bani ca sa intretii masina, cu tot ce presupune aceasta. De aceea parintii nostri, in studentie, nu aveau masini. Au asteptat 40 de ani ca sa poata comanda una, iar 10 ani doar pentru aprobare sa detina telefon fix. Nu ca ar fi un model de urmat situatia descrisa, iar societatea de consum s-a schimbat....dar solutie legala pentru evaziune nu exista. Poti sa vinzi masina sau sa platesti intretinerea ei.