avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 917 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Obtinere certificat nastere (inregistrare tardiva)
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Obtinere certificat nastere (inregistrare tardiva)

Buna ziua,
Sunt profesor la o scoala din mediul rural unde exista un caz deosebit. In fapt, dorim sa inscriem la scoala noastra un elev de etnie rroma, fara certificat de nastere. Mentionez ca acest copil nu isi cunoaste parintii biologici, mama l-a abandonat la nastere si este in strainatate iar tatal, dupa o perioada, l-a abandonat si el, spre crestere si ingrijire unor cunostiinte tot de etnie rroma. Copilul nu are certificat de nastere, nu mai stie nimic de parintii sai, la fel ca si persoanele care in acest moment il au in ingrijire. Am incercat sa depistam parintii biologici pentru intocmirea certificatului de nastere insa acest lucru s-a dovedit imposibil de realizat. Persoanele care in acest moment il intretin, au incercat de asemena sa ii gaseasca parintii biologici dar de asemenea nu au reusit, copilul fiind pur si simplu abandonat acestora. Ce este de facut in acest caz, care este procedura obtinerii certificatului de nastere pentru ca si acest copil sa beneficieze de aceleasi drepturi ca si ceilalti copii ( invatamant gratuit, alocatie, etc...)?
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 11:14, 27 Noiembrie 2014
Luati legatura cu directia de protectia copilului care detine competenta sa se implice in procedura pentru obtinere certificat de nastere pentru astfel de cazuri

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie minor cu mama minora capucino capucino Buna. Care ar fi procedura obtinerii indemnizatiei pentru cresterea copilului de 11 luni in conditiile in care mama este minora si nu a fost casatorita cu ... (vezi toată discuția)